Onderstaande armband heb ik op spiraal gemaakt, bij een ketting die ik een tijd terug al geketteld had.

Dank je.Sandra schreef:wat is ie lekker vol! Mooi, als het niet-glad is zeg maar....hoezo ben je er nog niet mee tevreden?
Armband is ook leuk, geinig idee om zo de schelpen mee te rijgen.
Da's inderdaad een goeie. Ik moet toch nog met spoed shoppen, kan daar ook wel eens gaan kijken. Ik ben nu met een roodachtige bezig en daarna staat een blauwe op het programma, ik vind het heerlijk om te doen.Sandra schreef:![]()
je moest eens weten, het ligt nog steeds klaar om af te werken....ik dacht zelf op de een of andere manier vast te naaien aan een speld....bv zo 'n broche met 3 gaatjes, dat je het dan daaraan vast rijgt zeg maar. Ik heb veel ideeen, weinig tijd.....als ik met iets nieuws wil beginnen berg ik de oude maar gewoon weer op. Ik maak toch vooral voor de ontspanning, niet zozeer om te kunnen dragen....
Ikzelf vind het niet ouderwets. Lekker vrolijk....en bij winkels zoals h&m heb je ook altijd allerlei bloem haarspelden / elastiekjes....Ikzelf hou wel van Didi kleding en daar past dat soort broches heel goed bij.
We waren keer op vakantie in Belgie en er kwam familie voor paar dagen langs. Ik had toen aan haar, jaar of 55 die nog nooit met kralen geknutseld heeft, het uitgelegd en het lukte prima.Nynke schreef:Ik vind je bloem erg leuk! Knap gemaakt hoor! Ik vond de beschrijving er best moeilijk uit zien, kon er nog geen chocola van maken. Is het makkelijker dan het er uit ziet?
Je armband is ook mooi. Past goed bij de ketting!
Nynke schreef:Ik vind je bloem erg leuk! Knap gemaakt hoor! Ik vond de beschrijving er best moeilijk uit zien, kon er nog geen chocola van maken. Is het makkelijker dan het er uit ziet?
Je armband is ook mooi. Past goed bij de ketting!
De Sierkip schreef:Heel mooi, goed gelukt, niks ouderwets, gewoon superleuk!!!Mooie kleurencombi ook en vind je armband ook erg leuk, past goed bij de ketting!! Ik ga die omschrijving ook eens zoeken, ik vind ze echt superleuk!! En heel herkenbaar, hoor, mega veel onafgemaakte projectjes, haha! En uren met je kraaltjes rommelen zonder dat er iets onstaat, ach, als je er maar plezier in hebt, dat is het allerbelangrijkste!!