Vandaag heb ik mijn tweede workshop zilverkleien gevolgd. Ontzettend leuk! Dit is het resultaat van vandaag, een ring. Ik heb nog net geen afspraak voor de 3de workshop gemaakt, maar ik ga dit zeker nog een keer doen!
Groetjes,
Marlies

Die is mooi en goed gelukt!!
 Die is mooi en goed gelukt!!   Heb je met van dat partonenpapier, of wat is het ook weer, gewerkt?? Heel mooi gelukt!!
 Heb je met van dat partonenpapier, of wat is het ook weer, gewerkt?? Heel mooi gelukt!! 

Dit patroon is gemaakt met een stukje kant. Je kan werkelijk vanalles gebruiken om patroontjes in de klei te drukkenDe Sierkip schreef:ZO!!Die is mooi en goed gelukt!!
Heb je met van dat partonenpapier, of wat is het ook weer, gewerkt?? Heel mooi gelukt!!

Ja, dat heb ik eigenlijk ook. Daarom schaf ik zelf geen materialen aan hiervoor. Je kan de klei bakken op het gasfornuis (wij koken keramisch) of in een speciale oven (heel duur). Een oud-collega van mij geeft de workshops, dus dat is een leuk uitje voor eens in de zoveel tijdInkiepinkie schreef:Mooi hoor, ik zou het best wel eens willen proberen, net als kralen branden, maar ben bang dat ik nog meer hobbies bij krijg en daar heb ik helemaal geen tijd voor