Dit is de nieuwe techniek voor me. Het heet harvestmoon of tomato sandwich. Je mag kiezen

european 4-1 stond al op mijn lijstje, maar de ander is nieuwKralenannie schreef:Leuk Monique.... je kan weer 2 technieken afstrepen van je lijstje![]()
. Hoe vond je het werken met de rubberen ringetjes?? Krijg je'm ook makkelijk om en rekt ie aardig mee
![]()
![]()
Deze armband rekt zo ver dat je er geen sluiting voor nodig hebt. En aangezien ik vaak niet zo geduldig ben met slotjes wanneer ik dingen om moet doen, is ie voor mij ideaalDorret schreef:Ziet er heel leuk uit maar hoe is de sluiting of is de bovenste armband zo rekbaar dat je geen sluiting nodig hebt?
Heb je hem gepost op dit forum? Ben heel nieuwsgierig.Ellen schreef:Leuk weer alle 2. Blauw is een heerlijke zomerse kleur![]()
Ik heb na je vorige rekbare armband het ook geprobeerd, en het is gelukt hoor. Alleen wel veel beschadigde "rode" ringetjes, omdat mijn tang er vaak vanaf gleed. En voor ik het doorhad, is er wat tijd overheen gegaan![]()
![]()
Maar ik vind het een leuke armband geworden, heb hem ook wel regelmatig aan. Terwijl ik dus niet zo van de armbanden ben
Nee, ik heb hem niet gepost, vanwege de vele beschadigingen die ik eraan zie. En omdat het verder hetzelde eruit ziet, als die van jouw....denkmonique n schreef: Heb je hem gepost op dit forum? Ben heel nieuwsgierig.
Ik zou het leuk vinden als je hem mailt via de pmEllen schreef:Nee, ik heb hem niet gepost, vanwege de vele beschadigingen die ik eraan zie. En omdat het verder hetzelde eruit ziet, als die van jouw....denkmonique n schreef: Heb je hem gepost op dit forum? Ben heel nieuwsgierig.![]()
.
Maar als je wilt, wil ik je wel een fotootje ervan sturen hoor. Ik heb alleen een rekarmband gemaakt, en ben nog aan het bedenken of ik er nog meer mee wil. Als ik jouw creaties zie, denk ik Yess, leuk. Maar toen ik het zelf zat te doen, had ik zoiets van .... vind ik het nou echt leuk, of niet zo heel erg om te doen dan. Dus ik denk er nog even over.