Nee helaas, als ik voor iedere foto toestemming moet vragen dan zou ik daar heel veel tijd aan kwijt zijn.

Vandaar dat het er vantevoren al bij staat. Overigens staat de naam van de maker er wel altijd bij. En nog een overigens, momenteel worden alleen voorbeelden die geupload zijn naar
http://www.kralen.com/vb_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; gekoppeld aan kralen van CreaDream, bij die van het forum is het nog niet mogelijk. Maar over een tijdje zal het wel kunnen.
Kijk er klaagden vaak mensen dat hun pc meteen vast liep als ze de voorbeeldenforum bekeken. Heel veel waren geupload naar bv imageshack en door al die pop-up banners die er vaak bij komen hadden velen er last van. Verder hou ik het forum graag compleet...zodat als iemand over 'n jaar hier rondsurft nog steeds de voorbeelden wil zien. Vandaar mijn verzoek het te uploaden naar kralen.com....Enige optie als je dat niet wil is het uploaden naar een eigen website waar het op zal blijven staan, en waar dus geen pop-up banners zijn.