2009-06-01 superkitsch

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:
2009-06-01 superkitsch

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 01 jun 2009 17:05

(Ik weet niet hoe je kitsch goed schrijft, maar kijk maar naar de plaatjes, dan zie je wat ik bedoel :mrgreen: .)

Een week of 3-4 geleden heb ik via de personeelsvereniging van mijn werk een sieradenworkshop gevolgd. Of eigenlijk gegeven, want degene die de workshop zou geven, kwam anderhalf uur te laat, en het meisje dat de spullen kwam klaarzetten had zelf nog nooit sieraden gemaakt. Dus heb ik mezelf opgeworpen als workshopgeefster :wink: en konden we alvast aan de slag. Tegen de tijd dat de officiële workshopleidster kwam, was iedereen al bijna klaar. Onderstaande flitsende ketting heb ik gemaakt. Hij komt bijna tot aan mijn je-weet-wel :oops: . Dus ik moet hem een beetje korter maken. Maar flitsend is 'ie! :mrgreen:
Afbeelding

Afbeelding

Als dank voor mijn hulp mocht ik een zakje met kralen samenstellen zodat ik thuis nog wat kan maken. Dat vond ik onnodig, maar omdat de workshopleidster zo bleef aandringen heb ik toch wat leuks uitgezocht. Wat ik ga maken weet ik nog niet precies, maar dit is de "buit" die ik mocht uitzoeken:

Afbeelding
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Annemie
Bead Brilliant
Berichten:2833
Lid geworden op:za 20 jan 2007 17:30
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Re: 2009-06-01 superkitsch

Bericht door Annemie » ma 01 jun 2009 18:36

Wat leuk dat je nog kralen mocht uitzoeken. En je ketting vind ik erg leuk. Ik ben ook wel benieuwd naar de andere creaties.

Gebruikersavatar
Dorret
Bead Dreamer
Berichten:696
Lid geworden op:zo 15 mar 2009 13:58
Locatie:Oldemarkt

Re: 2009-06-01 superkitsch

Bericht door Dorret » ma 01 jun 2009 18:44

Leuke ketting en ik ben benieuwd wat je van de "buit"gaat maken :banaan:
Groetjes Dorret

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Re: 2009-06-01 superkitsch

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 01 jun 2009 18:47

Dank voor de complimentjes :D . Ik weet nog niet wat ik ga maken van de andere materialen, maar waarschijnlijk draait het uit op een tashanger met donker bronskleurige onderdelen. :)
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Sylvi@
Bead Intelligent
Berichten:1479
Lid geworden op:wo 09 jul 2008 15:20
Locatie:Friesland
Contacteer:

Re: 2009-06-01 superkitsch

Bericht door Sylvi@ » ma 01 jun 2009 20:27

Vind de ketting helemaal super! :(L) En wat een leuk verhaal zeg zit er achter :lol:
Groetjes Sylvia :byebye

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Re: 2009-06-01 superkitsch

Bericht door Ellen » ma 01 jun 2009 23:24

Grappig dat je het overgenomen hebt :)
Leuke ketting en leuke buit van daarna....
Komen ze volgende keer nu direct naar jouw voor de workshop??? Of doe je dat normaal niet??
Groetjes Ellen.

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Re: 2009-06-01 superkitsch

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 02 jun 2009 04:54

Dank voor de complimentjes :) .
@ Ellen: ik geef wel workshops, maar ik kan ze met geen mogelijkheid aanbieden voor het bedrag dat het ingehuurde bedrijf vraagt. Dit omdat ik véél meer materiaal en veel meer luxere materialen tijdens de workshops aanbied dan het ingehuurde bedrijf. Bovendien heeft onze pv volgens mij een soort contractje met dat bedrijf omdat ze meerdere verschillende workshops per jaar afnemen. Dus zelf een workshop voor de pv geven zit er niet in, maar ik heb wel al een paar keer een workshop gegeven voor iemand die na een workshop bij de pv meer wilde weten. :)
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: 2009-06-01 superkitsch

Bericht door sanegdokter » di 02 jun 2009 07:09

Wat een heerlijke kitschketting! Super! :D
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Re: 2009-06-01 superkitsch

Bericht door Ellen » di 02 jun 2009 19:07

La Bigiotteria di Esther schreef:Dank voor de complimentjes :) .
@ Ellen: ik geef wel workshops, maar ik kan ze met geen mogelijkheid aanbieden voor het bedrag dat het ingehuurde bedrijf vraagt. Dit omdat ik véél meer materiaal en veel meer luxere materialen tijdens de workshops aanbied dan het ingehuurde bedrijf. Bovendien heeft onze pv volgens mij een soort contractje met dat bedrijf omdat ze meerdere verschillende workshops per jaar afnemen. Dus zelf een workshop voor de pv geven zit er niet in, maar ik heb wel al een paar keer een workshop gegeven voor iemand die na een workshop bij de pv meer wilde weten. :)
Wat jammer dat je bedrijf niet gebruikt maakt van wat ze in huis hebben. Misschien dat pv-leden best wel wat meer willen betalen, voor het gebruik en uitleg van wat luxere materialen... een tip :idea: :idea: :?: voor je pv.
Maar daardoor vind ik het extra goed dat je het toch hebt overgenomen, als de andere later komt opdagen :applaus:
Groetjes Ellen.

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Re: 2009-06-01 superkitsch

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 02 jun 2009 20:05

Ik begrijp ook niet dat ze niet liever gebruik maken van wat ze in huis hebben nixweiss . Er loopt genoeg creatief talent bij ons rond, op zeer diverse knutselgebieden.
Dank je voor je compliment :) :byebye .
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: 2009-06-01 superkitsch

Bericht door Sandra » di 02 jun 2009 21:08

leuke creaties! :) Zou je alleen alsjeblieft de foto's van de creaties kunnen uploaden via http://forum.creadream.nl/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; of op je eigen site kunnen zetten? Er staat nl bij forum regels dat je het moet uploaden of op eigen site moet zetten, dat het niet via gratis fotosites getoond mag worden. Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Re: 2009-06-01 superkitsch

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 03 jun 2009 04:55

Foutje :| . Haal dit topic maar weg dan. Ik heb de tekst overgenomen van een forum waarop de foto's wel via de forumfotolink getoond mogen worden en ik heb geen gelegenheid om de foto's anders te tonen. Dus gooi dit topic maar weg.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: 2009-06-01 superkitsch

Bericht door Sandra » wo 03 jun 2009 10:30

Waarom heb je geen gelegenheid om de foto's anders te tonen? Het uploaden gaat heel eenvoudig hoor....gewoon naar http://forum.creadream.nl/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; , de rest wijst zich vanzelf.

Gesloten