Weet eigenlijk niet of ik 'm wel mag plaatsen, want het is niet mijn eigen ontwerp

Groetjes,
Marlies

Poeh, ik zou niet weten hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgen eigenlijk. Misschien dat het voor de foto dan even goed zou liggen, maar daarna zullen de ringetjes weer draaien ben ik bang. Is een beetje veel werk alleen voor de fotoJoanelle schreef:Gôh, knap zeg! Ik zou alleen wel de openingen van de ringetjes naar binnen draaien.
Deze ringetjes komen uit een pakketje dat speciaal bedoeld is om dit sieraad te maken. De beschrijving van de ringetjes is als volgt: '4mm gold-plated jump rings'. Verder staat er geen beschrijving bij. Ze zien er niet heel speciaal uit, dus ik denk dat je er ook gewone montageringetjes voor zou kunnen gebruiken.Kralenannie schreef:Erg mooi geworden![]()
Ik ben zelf ook bezig met een chainmailleproject om eens uit te proberen of ik het wat vind. Het is leuk werk om te doen en heb nu gewoon ringetjes van creadream gebruikt.
@ Kralenliesje: Heb jij hiervoor speciale dikte ringetjes gebruikt of "gewone" en heb je gelet op de AR?? Wil eigenlijk wat ringetjes bestellen bij the queen ring maar twijfel nog een beetje.