Ze zijn voor de verkoop, maar vind ze zelf ook wel errug leuk....

In het andere topic heb ik die met delftstblauwe kraal geplaatst omdat ik wel benieuwd ben hoeveel deze tashanger waard is volgens jullie.

ik heb alle lintjes op de zelfde lengte afgeknipt en in het midden een stukje metaaldraad dubbelgevouwen. de twee stukjes metaaldraad draaien en rijgen door een eindkapje. Ik had een langer stuk genomen, zodat ik het ook nog door kraalkapjes en kraal kon rijgen.marindasnippe schreef:echt heel leuk geworden, mag ik vragen hoe je de lintjes bevestigd en waar je deze leuke lintjes kunt krijgen? vind het echt zo gezellig zomers!!
dank je wel!!!!essie2395 schreef:ik heb alle lintjes op de zelfde lengte afgeknipt en in het midden een stukje metaaldraad dubbelgevouwen. de twee stukjes metaaldraad draaien en rijgen door een eindkapje. Ik had een langer stuk genomen, zodat ik het ook nog door kraalkapjes en kraal kon rijgen.marindasnippe schreef:echt heel leuk geworden, mag ik vragen hoe je de lintjes bevestigd en waar je deze leuke lintjes kunt krijgen? vind het echt zo gezellig zomers!!
de lintjes heb ik op de markt gekocht