21-4 Mary mother of Jesus bracelat

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:
21-4 Mary mother of Jesus bracelat

Bericht door sanegdokter » di 21 apr 2009 15:49

Issie niet prachtig? Lekker over the top ala Sannie haha! :mrgreen:

Ik heb wat met de plaatjes, ben er verliefd op! Alles wat ik van Jezus en Maria tegenkom sleep ik mee naar huis, het liefst een beetje kitschie. Ik ben niet heeeeeeeeel erg van het geloof maar meer dus verliefd op de plaatjes. Dat komt van vroeger uit denk ik, mijn oma had altijd heel veel van die schilderijtjes ed hangen....Vindt hem nu al prachtig. Oja, overigens komen deze cabs bij Trudy vandaan! Bedankt Trudy! :D En de facetjes en Miyukis komen bij Creadream vandaan! Dank je Sandra! :D

Afbeelding
Laatst gewijzigd door sanegdokter op di 21 apr 2009 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
Jeanette
Bead Producer
Berichten:1041
Lid geworden op:vr 17 okt 2008 11:53
Locatie:Nijmegen
Contacteer:

Re: 21-4 Mary mother of Jesus bracelat

Bericht door Jeanette » di 21 apr 2009 15:54

Heerlijk kitsch! Weer mooi gemaakt hoor Sandra!! :applaus:
Groetjes Jeanette

Gebruikersavatar
Dorret
Bead Dreamer
Berichten:696
Lid geworden op:zo 15 mar 2009 13:58
Locatie:Oldemarkt

Re: 21-4 Mary mother of Jesus bracelat

Bericht door Dorret » di 21 apr 2009 15:56

Hij is prachtig :applaus: idd iets over de top maar dat maakt hem juist zo appart vind ik.
Ooit wil ik hier ook eens mee beginnen om te maken maar ik weet niet hoe en ben ook nergens een les ofzo tegengekomen zijn er boekjes van te krijgen? en hoe blijft hij zo mooi staan zit er iets in ofzo?Ja vragen vragen vragen maar daar word je wel wijzer van haha :!:
Groetjes Dorret

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: 21-4 Mary mother of Jesus bracelat

Bericht door sanegdokter » di 21 apr 2009 16:10

Hoi Dorret hier wat info: Bedankt voor je compliment, altijd leuk om te horen! [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img] Ik wil je wel een beetje op weg helpen met wat links waar je alles kan vinden. Allereerst moet je eens beginnen met het maken van een gewone cuff, hier heb je een link van Miranda hoe het werkt: http://www.armande.net/hoe_maak_je_een_ ... mband.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wil je voor het eerst beginnen dan kan je bij Trudy, een heel aardig mens, een starterspakketje kopen, zij maakt dan een pakketje met alles wat je nodig hebt in jouw favoriete kleuren. Zij heeft een winkeltje: http://www.blackcrowjewelry.nl/beads/" onclick="window.open(this.href);return false;. Je mag alles aan haar vragen en zij helpt je dan op weg. Ook heeft zij een beadworkforum opgericht waar je heel veel kan lezen en zien maar vooral je vragen kan en mag stellen en dan helpen wij je allemaal een beetje op weg: http://blackcrow.forum2go.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is daar ook heel erg gezellig. Succes met de cuff en kom hem vooral eens showen op het beadworkforum!
:D
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: 21-4 Mary mother of Jesus bracelat

Bericht door Hannelies » di 21 apr 2009 16:13

Gaaf is ie! Ben zelf ook gek op Mariabeeldjes enzo (en ik ben NIET gelovig). Maar ik spaar engelen, kan het niet laten en sleep ze overal vandaan...
Een vriendin van mij heeft nog 2 grote (30 cm ofzo) oude mariabeelden te koop. Voor weinig. iets voor jou?

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: 21-4 Mary mother of Jesus bracelat

Bericht door sanegdokter » di 21 apr 2009 16:17

Hannelies schreef:Gaaf is ie! Ben zelf ook gek op Mariabeeldjes enzo (en ik ben NIET gelovig). Maar ik spaar engelen, kan het niet laten en sleep ze overal vandaan...
Een vriendin van mij heeft nog 2 grote (30 cm ofzo) oude mariabeelden te koop. Voor weinig. iets voor jou?
DAnk je Hannelies! Ik pbje even ok! :D
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
Marieketting
Bead Fan
Berichten:331
Lid geworden op:do 16 apr 2009 20:30

Re: 21-4 Mary mother of Jesus bracelat

Bericht door Marieketting » di 21 apr 2009 17:08

Oh my, wat een werk!
Prachtig.

Gebruikersavatar
Romana
Bead Fanatic
Berichten:1878
Lid geworden op:di 08 aug 2006 12:35
Locatie:Groningen
Contacteer:

Re: 21-4 Mary mother of Jesus bracelat

Bericht door Romana » di 21 apr 2009 17:30

Heel mooi!
Liefs Romana

De Sierkip
Bead Chatter
Berichten:3860
Lid geworden op:ma 01 sep 2008 14:08

Re: 21-4 Mary mother of Jesus bracelat

Bericht door De Sierkip » di 21 apr 2009 18:01

Prachtig!! Mooie kleuren combi ook!! :(L)

Groetjes, Simone

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: 21-4 Mary mother of Jesus bracelat

Bericht door Mar-JoYa » di 21 apr 2009 19:08

Nu sta ik echt waar met mijn mond vol tanden! Wat een plaatje :!: :!: :!: :!: :!:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

bebiezjoe
Bead Fan
Berichten:390
Lid geworden op:do 02 okt 2008 20:18

Re: 21-4 Mary mother of Jesus bracelat

Bericht door bebiezjoe » di 21 apr 2009 20:28

Eén woord: GEWELDIG :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

Bebiezjoe
Bea

Gebruikersavatar
Dorret
Bead Dreamer
Berichten:696
Lid geworden op:zo 15 mar 2009 13:58
Locatie:Oldemarkt

Re: 21-4 Mary mother of Jesus bracelat

Bericht door Dorret » di 21 apr 2009 21:28

sanegdokter schreef:Hoi Dorret hier wat info: Bedankt voor je compliment, altijd leuk om te horen! Afbeelding Ik wil je wel een beetje op weg helpen met wat links waar je alles kan vinden. Allereerst moet je eens beginnen met het maken van een gewone cuff, hier heb je een link van Miranda hoe het werkt: http://www.armande.net/hoe_maak_je_een_ ... mband.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wil je voor het eerst beginnen dan kan je bij Trudy, een heel aardig mens, een starterspakketje kopen, zij maakt dan een pakketje met alles wat je nodig hebt in jouw favoriete kleuren. Zij heeft een winkeltje: http://www.blackcrowjewelry.nl/beads/" onclick="window.open(this.href);return false;. Je mag alles aan haar vragen en zij helpt je dan op weg. Ook heeft zij een beadworkforum opgericht waar je heel veel kan lezen en zien maar vooral je vragen kan en mag stellen en dan helpen wij je allemaal een beetje op weg: http://blackcrow.forum2go.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is daar ook heel erg gezellig. Succes met de cuff en kom hem vooral eens showen op het beadworkforum!
:D
Bedankt hoor je hebt me aardig op weg geholpen ben nu eerst de site's aan het bekijken en aan het inschatten of ik het wel kan.
Zogauw ik iets klaar heb zul je het wel zien Kan wel even duren hoor! :lol:
Groetjes Dorret

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Re: 21-4 Mary mother of Jesus bracelat

Bericht door Ellen » di 21 apr 2009 21:42

Meid, wat heel erg mooi weer :applaus: :applaus: . Wat een "engelengeduld" :wink: :D moet jij hebben zeg, om iedere keer weer zoiets prachtigs te maken met de miyukibeads. Knap hoor, ik ben er ooit ook eens "enthousiast" aan begonnen, maar ik geloof toch niet dat het mijn ding is.... het is iig nog steeds niet af....nog lange niet :x :wink: :D
Groetjes Ellen.

ellybudding
Bead Hysteric
Berichten:3136
Lid geworden op:wo 29 okt 2008 14:14
Contacteer:

Re: 21-4 Mary mother of Jesus bracelat

Bericht door ellybudding » wo 22 apr 2009 06:39

Engelen geduld is in dit geval wel nodig, wat een pracht exemplaar. Hoop het ooit ook eens te maken, komen mijn rocailles ook eens een eind op...

groetjes
Elly

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: 21-4 Mary mother of Jesus bracelat

Bericht door sanegdokter » wo 22 apr 2009 07:01

Dank meiden voor jullie lieve woordjes! :D
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gesloten