Zomerse lariat, 16 april, in de fotocubus gefotografeerd

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:
Zomerse lariat, 16 april, in de fotocubus gefotografeerd

Bericht door Hannelies » do 16 apr 2009 12:46

Ik heb 'm binnen en hij zat zo in elkaar. De kwaliteit is niet echt geweldig geloof ik maar het werkt en het statief is zowaar prima! Hier een lariat die ik pas gemaakt heb.
Afbeelding

Gebruikersavatar
kralenliesje
Bead Professional
Berichten:1503
Lid geworden op:zo 08 mar 2009 21:16
Contacteer:

Re: Zomerse lariat, 16 april, in de fotocubus gefotografeerd

Bericht door kralenliesje » do 16 apr 2009 14:23

Mooie kleuren! :applaus:

Gebruikersavatar
Dorret
Bead Dreamer
Berichten:696
Lid geworden op:zo 15 mar 2009 13:58
Locatie:Oldemarkt

Re: Zomerse lariat, 16 april, in de fotocubus gefotografeerd

Bericht door Dorret » do 16 apr 2009 15:01

Wat een vrolijke kleuren zeg! :banaan:
Groetjes Dorret

Gebruikersavatar
Amie
Bead Producer
Berichten:1240
Lid geworden op:di 03 feb 2009 13:33
Locatie:Lent
Contacteer:

Re: Zomerse lariat, 16 april, in de fotocubus gefotografeerd

Bericht door Amie » do 16 apr 2009 17:07

lekker vrolijk, wel gedurft, maar ik vind hem prachtig geworden.
Groetjes Amie

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Re: Zomerse lariat, 16 april, in de fotocubus gefotografeerd

Bericht door Ellen » do 16 apr 2009 18:25

Hartstikke leuk :D
En zijn de kleuren ook in het echt zo als op de foto :?: :?: . Dit is meer een vraag of de fotocube bevalt he... :oops: :wink:
Groetjes Ellen.

Gebruikersavatar
MB
Bead Aholic
Berichten:4097
Lid geworden op:vr 12 jan 2007 12:55
Contacteer:

Re: Zomerse lariat, 16 april, in de fotocubus gefotografeerd

Bericht door MB » do 16 apr 2009 19:12

Heel leuk en leuke kleurtjes :D
~Groetjes Margriet~

ellybudding
Bead Hysteric
Berichten:3136
Lid geworden op:wo 29 okt 2008 14:14
Contacteer:

Re: Zomerse lariat, 16 april, in de fotocubus gefotografeerd

Bericht door ellybudding » do 16 apr 2009 20:07

prachtige veelkleurige ketting!

groetjes
Elly

De Sierkip
Bead Chatter
Berichten:3860
Lid geworden op:ma 01 sep 2008 14:08

Re: Zomerse lariat, 16 april, in de fotocubus gefotografeerd

Bericht door De Sierkip » do 16 apr 2009 20:48

Prachtig!! :(L) Wat komen de kleuren goed tot hun recht in de cubus!!

Groetjes, Simone

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: Zomerse lariat, 16 april, in de fotocubus gefotografeerd

Bericht door Kikkertje » do 16 apr 2009 21:49

Leuke, fleurige lariat. De kleuren zijn idd mooi! Wat ik dan weer jammer vind, dat zijn de vouwtjes. Dat komt door het opvouwbare materiaal natuurlijk, maar ik vind dat wel een beetje storend.
Groetjes, Marjan

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Zomerse lariat, 16 april, in de fotocubus gefotografeerd

Bericht door Hannelies » do 16 apr 2009 23:38

Dank voor jullie leuke reacties.
Om een paar vragen te beantwoorden. Ja, de kleuren komen er mooit echt uit met de 'fotodoos'. Maar de vouwen vind ik inderdaad ook storend. Misschien dat ik ze nog weg kan shoppen...

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Zomerse lariat, 16 april, in de fotocubus gefotografeerd

Bericht door sanegdokter » vr 17 apr 2009 08:21

Ik vindt de ketting echt prachtig. :(L) Zou je over de vouwtjes niet een mooi stukje stof kunnen leggen??? Wat mij opvalt is dat de kleur toch een beetje rozig is van de lichte achtergrond zeg maar. :idea: Misschien zou je je toestel de belichting iets bij moeten stellen zodat de foto lichter wordt? :D
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
Annemie
Bead Brilliant
Berichten:2833
Lid geworden op:za 20 jan 2007 17:30
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Re: Zomerse lariat, 16 april, in de fotocubus gefotografeerd

Bericht door Annemie » vr 17 apr 2009 16:35

Gave ketting!!!

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Zomerse lariat, 16 april, in de fotocubus gefotografeerd

Bericht door Hannelies » vr 17 apr 2009 17:31

sanegdokter schreef:Ik vindt de ketting echt prachtig. :(L) Zou je over de vouwtjes niet een mooi stukje stof kunnen leggen??? Wat mij opvalt is dat de kleur toch een beetje rozig is van de lichte achtergrond zeg maar. :idea: Misschien zou je je toestel de belichting iets bij moeten stellen zodat de foto lichter wordt? :D
Heb ze geprobeerd weg te vegen met mijn fotoprogramma maar dat werkt niet :( Misschien moet ik er gewoon een gestreken stuk laken inleggen, zonder vouwen.
Dat roze komt volgens mij door de roze kralen. De kleuren komen heel erg overeen met hoe de ketting er in het echt uitziet. Ik ben niet zo'n held met de digitale camera hoor, ik zet 'm altijd op automaat :oops: Zal als ik eens tijd heb en er geen kinderen over de vloer zijn (zucht, ik heb 4 kids dus weinig rust hier) gaan proberen of ik met belichting e.d. kan varieren.

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Zomerse lariat, 16 april, in de fotocubus gefotografeerd

Bericht door sanegdokter » vr 17 apr 2009 17:49

Hannelies schreef:
sanegdokter schreef:Ik vindt de ketting echt prachtig. :(L) Zou je over de vouwtjes niet een mooi stukje stof kunnen leggen??? Wat mij opvalt is dat de kleur toch een beetje rozig is van de lichte achtergrond zeg maar. :idea: Misschien zou je je toestel de belichting iets bij moeten stellen zodat de foto lichter wordt? :D
Heb ze geprobeerd weg te vegen met mijn fotoprogramma maar dat werkt niet :( Misschien moet ik er gewoon een gestreken stuk laken inleggen, zonder vouwen.
Dat roze komt volgens mij door de roze kralen. De kleuren komen heel erg overeen met hoe de ketting er in het echt uitziet. Ik ben niet zo'n held met de digitale camera hoor, ik zet 'm altijd op automaat :oops: Zal als ik eens tijd heb en er geen kinderen over de vloer zijn (zucht, ik heb 4 kids dus weinig rust hier) gaan proberen of ik met belichting e.d. kan varieren.
Oh nee meis, dat deed ik ook altijd op de automaat. :wink: Maar als je onder instellingen kijkt van je camera dan zit er ook een instelling om het licht aan te passen. Soms heb je wel eens buiten als je een foto maakt dat de witte achtergond blauwig wordt en dan stel ik hem bij, dus laat ik hem lichter worden en dan zie je er niets of weinig meer van. Al doende leert men. Ik maak nu al zeker 5 jaar sieraden en heb nu pas in de gaten hoe ik ze een beetje mooi op de foto krijg. Je zou evt een A4tje in je fotocube kunnen leggen, dat scheelt zowiezo een hoop om de vouw weg te werken denk ik. :D Oh ja en je moet Picasa eens downloaden, daar kan je ook nog veel van je foto bijwerken, licht, bijsnijden etc. Ik hoop dat je er wat aan hebt. :D
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Zomerse lariat, 16 april, in de fotocubus gefotografeerd

Bericht door Hannelies » vr 17 apr 2009 18:27

Ha Sannie,
Das nou toevallig, ik heb net vorige week Picassa gedownload en daar gaat het inderdaad beter mee. Weet aleen nog niet hoe alles precies werkt maar al doende leert me, niet waar?
Zal eens kijken wat voor mogelijkheden mijn toestel allemaal heeft, woensdag ofzo, als ik weer eens een uurtje kinderloos ben!

Gesloten