17/03 Wrap bracelet
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
Deze zomer wordt de wrap bracelet helemaal een trend, dus ik dacht laat ik ook eens zo'n wikkelarmband maken
Ik heb wel sluitinkjes aan de uiteinden gemaakt. Die kun je dan vasthaken aan een ringetje van een bedel. Het lijkt me zelf namelijk erg onhandig om de uiteinden aan elkaar te knopen en ik vind het ook niet mooi als er zo'n enorme knoop aan een armband zit

- Biebeltsje
- Bead Designer
- Contacteer:
-
ellybudding
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Re: 17/03 Wrap bracelet
Mooie armband en inderdaad lekker stoer!
groetjes
Elly
groetjes
Elly
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Erg leuk! En mag ik vragen welk fotoprogramma jij gebruikt? Ik vind je foto's altijd zo mooi en met dat programma van mij lukt het maar niet om meerdere foto's in 1 plaatje te zetten 
- kralenroosje
- Bead Designer
- Contacteer:
erg leuk hoor met die stoere hangers, weer eens wat anders
toevallig heb ik er vandaag ook een aantal gemaakt leuk om te doen.....
toevallig heb ik er vandaag ook een aantal gemaakt leuk om te doen.....
-
De Sierkip
- Bead Chatter
Mooi!!
Leuke materialen gecombineerd en heb je er een echte noot inzitten, of lijkt dat maar zo...??
Groetjes, Simone
Groetjes, Simone
ik vind hem prachtig.
Wat voor draad heb je hiervoor gebruikt en heb je het zelf zo gevlochten? Ik vind het er namelijk heel erg mooi uit zien.
Wat voor draad heb je hiervoor gebruikt en heb je het zelf zo gevlochten? Ik vind het er namelijk heel erg mooi uit zien.
Groetjes Amie
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
Dankjulliewel!
Heb hiervoor 9 draden gebruikt, zodat het wel een wat dikkere vlecht wordt..
Ik gebruik Macromedia Fireworks om de foto's te bewerken, ook voor een witte achtergrond en dergelijke. Maar je kunt zelfs met Paint al meerdere foto's in 1 afbeelding zetten. Als je zorgt voor een groot formaat afbeelding, kun je allemaal foto's erin plakkenHannelies schreef:Erg leuk! En mag ik vragen welk fotoprogramma jij gebruikt? Ik vind je foto's altijd zo mooi en met dat programma van mij lukt het maar niet om meerdere foto's in 1 plaatje te zetten
Haha lijkt inderdaad wel zo, maar de noot is van kunststof.De Sierkip schreef:Mooi!!Leuke materialen gecombineerd en heb je er een echte noot inzitten, of lijkt dat maar zo...??
Groetjes, Simone
Ik heb hier waxkoort voor gebruikt en inderdaad zelf gevlochtenAmie schreef:ik vind hem prachtig.
Wat een leuk idee! Zie ik het goed dat je dan af en toe een ringetje mee rijgt en daar dan dus een gekettelde kraal aan bevestig? En een grote eindkap om het slotje te bevestigen?
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
Ik heb eerst de draden helemaal gevlochten en daarna de ringetjes eraan gemaakt. Die kun je zo door de draad heendrukken. Aan die ringetjes heb ik dan inderdaad de gekettelde kraal vast gemaakt. De ringetjes meerijgen had inderdaad ook wel gekunt, had ik nog niet eens aan gedachtSandra schreef:Wat een leuk idee! Zie ik het goed dat je dan af en toe een ringetje mee rijgt en daar dan dus een gekettelde kraal aan bevestig? En een grote eindkap om het slotje te bevestigen?