Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Wat een leuk idee zeg om een tekening van je dochter te verwerken in die hanger. Lijkt me een geweldig aandenken voor later ook. Het zeepaardje is ook erg mooi.
Bedoel je die steentjes in de rood-met-zwarte ketting? Hoe heten die dingen ook, rhinestones? Een soort diamantjes met een puntje eronder, dat je in de klei drukt. Ik lak de kralen altijd af, zodat ze goed vastzitten. Deze steentjes heb ik bij de Xenos gekocht. Ze worden na het bakken wel wat dof. Maar ik lak ze gewoon mee, en dan glimmen ze weer.
Groetjes!