[20-01] Nieuwe Armband: "Autumn Sun Set"

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Mystica
Bead Intelligent
Berichten:1355
Lid geworden op:wo 07 apr 2004 20:30
Contacteer:
[20-01] Nieuwe Armband: "Autumn Sun Set"

Bericht door Mystica » di 20 jan 2009 22:39

Hoi Hoi iedereen :byebye ,

Ik heb vandaag ook nog maar eens een nieuwe armband gemaakt.

Heb gebruik gemaakt van facetgeslepen carneool kralen, kleine carneool kraaltjes, zilverkleurige metalen balletjes, witte zoetwaterparels en kleine zilverkleurige bolletjes als tussenzetsel.
De armband is afgewerkt met een sterling zilveren karabijnslotje :smile:.

Wat vinden jullie ervan? :oops:

Afbeelding
Groetjes Evi

ellybudding
Bead Hysteric
Berichten:3136
Lid geworden op:wo 29 okt 2008 14:14
Contacteer:

Re: [20-01] Nieuwe Armband: "Autumn Sun Set"

Bericht door ellybudding » di 20 jan 2009 23:31

ik vind 'm mooi!

Groetjes
Elly

Gebruikersavatar
Saskia
Bead Dreamer
Berichten:510
Lid geworden op:vr 15 aug 2003 13:39
Locatie:Nieuwerkerk aan den IJssel
Contacteer:

Re: [20-01] Nieuwe Armband: "Autumn Sun Set"

Bericht door Saskia » wo 21 jan 2009 00:06

Mooie kleuren en aterialen bij elkaar. Vind het goed gelukt :!:

Gebruikersavatar
Biebeltsje
Bead Designer
Berichten:957
Lid geworden op:ma 27 okt 2008 15:17
Locatie:Harlingen
Contacteer:

Re: [20-01] Nieuwe Armband: "Autumn Sun Set"

Bericht door Biebeltsje » wo 21 jan 2009 00:41

Mooi :(L)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Re: [20-01] Nieuwe Armband: "Autumn Sun Set"

Bericht door Ellen » wo 21 jan 2009 09:16

ellybudding schreef:ik vind 'm mooi!
Elly
Ik ook :D
Groetjes Ellen.

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: [20-01] Nieuwe Armband: "Autumn Sun Set"

Bericht door Kikkertje » wo 21 jan 2009 09:37

Mooi! Goed gelukt, mooie kleur is dat, die carneool.
Groetjes, Marjan

neal_01
Bead Dreamer
Berichten:679
Lid geworden op:do 20 nov 2008 10:28
Locatie:Arnhem
Contacteer:

Re: [20-01] Nieuwe Armband: "Autumn Sun Set"

Bericht door neal_01 » wo 21 jan 2009 09:54

Gewaagde combinatie met al die verschillende kralen, maar vind het erg netjes geworden!
Close your eyes .. and dream

Gebruikersavatar
Maddy
Bead Producer
Berichten:1137
Lid geworden op:vr 22 sep 2006 14:39
Locatie:Baarn
Contacteer:

Re: [20-01] Nieuwe Armband: "Autumn Sun Set"

Bericht door Maddy » wo 21 jan 2009 10:21

Een plaatje! Hele mooie combinatie van kleur en materialen!
************************************
Afbeelding Groetjes, Maddy

Gebruikersavatar
CreaCorina
Bead Fanatic
Berichten:1955
Lid geworden op:vr 08 feb 2008 20:58
Locatie:Nijmegen
Contacteer:

Re: [20-01] Nieuwe Armband: "Autumn Sun Set"

Bericht door CreaCorina » wo 21 jan 2009 11:46

Mooi!
Groetjes van Corina

Afbeelding

Mystica
Bead Intelligent
Berichten:1355
Lid geworden op:wo 07 apr 2004 20:30
Contacteer:

Re: [20-01] Nieuwe Armband: "Autumn Sun Set"

Bericht door Mystica » wo 21 jan 2009 15:47

Bedankt allemaal :D
Groetjes Evi

De Sierkip
Bead Chatter
Berichten:3860
Lid geworden op:ma 01 sep 2008 14:08

Re: [20-01] Nieuwe Armband: "Autumn Sun Set"

Bericht door De Sierkip » wo 21 jan 2009 19:28

Prachtig!! :(L)

Groetjes, Simone

Gebruikersavatar
Kaloni
Bead Interested
Berichten:182
Lid geworden op:zo 17 aug 2008 16:03
Locatie:Tilburg

Re: [20-01] Nieuwe Armband: "Autumn Sun Set"

Bericht door Kaloni » wo 21 jan 2009 20:12

Ook al zo'n chique! :applaus:
Groetjes,
Karin

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: [20-01] Nieuwe Armband: "Autumn Sun Set"

Bericht door Mar-JoYa » wo 21 jan 2009 20:27

:oops: :oops: hier kun je helemaal niets mee & gelukkig hoef je hier ook helemaal niets mee :lol: , maar er is voor mijn gevoel iets wat niet klopt aan de armband :|

Dit was mijn eerste reactie, ik heb daarna nog even een tijdje zitten kijken en ik denk dat dit het is:
De kleuren en de armband komen heel warm over en het zilver koelt dat weer af en dat zat me dwars......
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Mystica
Bead Intelligent
Berichten:1355
Lid geworden op:wo 07 apr 2004 20:30
Contacteer:

Re: [20-01] Nieuwe Armband: "Autumn Sun Set"

Bericht door Mystica » do 22 jan 2009 13:28

Mar-JoYa schreef::oops: :oops: hier kun je helemaal niets mee & gelukkig hoef je hier ook helemaal niets mee :lol: , maar er is voor mijn gevoel iets wat niet klopt aan de armband :|

Dit was mijn eerste reactie, ik heb daarna nog even een tijdje zitten kijken en ik denk dat dit het is:
De kleuren en de armband komen heel warm over en het zilver koelt dat weer af en dat zat me dwars......
Bedankt voor je reactie Mar-JoYa.
Ik begrijp je reactie maar ik vind dat het zilver wel iets meer geeft aan je sieraden.
Het geeft ietsje meer stijl aan je sieraden, natuurlijk ook niet bij allemaal :D maar vond het wel leuk staan zo :oops:.

Zou jij het zilver weghalen? of andere zilveren kralen gebruiken?

Ik denk persoonlijk als ik in deze armband geen zilver meer ga gebruiken dat hij een beetje "flauw" wordt, ik bedoel nu komen de carneool kralen er een beetje uitgesprongen en als ik alleen kraaltjes ga gebruiken gaat dit minder zijn denk ik :).
Groetjes Evi

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: [20-01] Nieuwe Armband: "Autumn Sun Set"

Bericht door Hannelies » do 22 jan 2009 16:47

ik zag deze armband vandaag nog staan op de site van Joya Stones bij de kant en klare pakketjes om zelf iets te maken, toch?

Gesloten