Mar-JoYa schreef:

hier kun je helemaal niets mee & gelukkig hoef je hier ook helemaal niets mee

, maar er is voor mijn gevoel iets wat niet klopt aan de armband
Dit was mijn eerste reactie, ik heb daarna nog even een tijdje zitten kijken en ik denk dat dit het is:
De kleuren en de armband komen heel warm over en het zilver koelt dat weer af en dat zat me dwars......
Bedankt voor je reactie Mar-JoYa.
Ik begrijp je reactie maar ik vind dat het zilver wel iets meer geeft aan je sieraden.
Het geeft ietsje meer stijl aan je sieraden, natuurlijk ook niet bij allemaal

maar vond het wel leuk staan zo

.
Zou jij het zilver weghalen? of andere zilveren kralen gebruiken?
Ik denk persoonlijk als ik in deze armband geen zilver meer ga gebruiken dat hij een beetje "flauw" wordt, ik bedoel nu komen de carneool kralen er een beetje uitgesprongen en als ik alleen kraaltjes ga gebruiken gaat dit minder zijn denk ik

.