16/1/9 meerdere creaties
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Re: 16/1/9 vlinderketting met zoetwaterparels
Hoi Janny,
Wat 'n leuke ketting zeg! Erg mooie vlinderkraaltjes ook, vooral diegene die halverwege de ketting zitten!
Groetjes Nelleke
Wat 'n leuke ketting zeg! Erg mooie vlinderkraaltjes ook, vooral diegene die halverwege de ketting zitten!
Groetjes Nelleke
Close your eyes .. and dream
Re: 16/1/9 bloemenketting
Leuke creaties! Zou je alleen voortaan alsjeblieft alles in 1 topic willen starten? Op zo 'n manier kan iedereen op alle creaties reageren zonder dat het onnodig extra tijd kost.
Er staat daarom ook dit, hierboven, bij forumregels:
2) Maximaal 1 foto per creatie
Ik heb je topics nu iig samengevoegd.

-
- Bead Chatter
Re: 16/1/9 meerdere creaties
Leuk!! Vooral je vlinderketting, erg leuk geworden!!
Groetjes, Simone

Groetjes, Simone
Re: 16/1/9 bloemenketting
Oke. Dan had ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat je maar een foto van 1 sieraad mocht maken. ik zag dat ik per ongelijk van 1 ketting 2 foto's had geplaatst. Dit is de eerste keer dat ik hier foto's plaats, dus het was even puzzelen hoe t werkte.Sandra schreef:Leuke creaties! Zou je alleen voortaan alsjeblieft alles in 1 topic willen starten? Op zo 'n manier kan iedereen op alle creaties reageren zonder dat het onnodig extra tijd kost.Er staat daarom ook dit, hierboven, bij forumregels:
Bedankt voor jullie reacties!
bedankt!
Wat een leukerds: de bovenste is mijn absolute favoriet!
Groetjes,
Karin
Karin
Bedankt voor je reactie!