Zwart groene ketting van glaskralen 9/1
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Annemie
- Bead Brilliant
- Contacteer:
Re: Zwart groene ketting van glaskralen 9/1
Leuke ketting.
Als je meerdere sieraden tegelijk wilt posten, kun je ze beter in 1 topic zetten. Voor het overzicht. Volgens mij is dat ook een forumregel.
Als je meerdere sieraden tegelijk wilt posten, kun je ze beter in 1 topic zetten. Voor het overzicht. Volgens mij is dat ook een forumregel.
-
- Bead Chatter
Deze is ook mooi!!
Aparte kralen, die grote ertussen!!
Groetjes, Simone

Groetjes, Simone
Die is ook mooi
Hartstikke genag, als echte Haagse denk ik meteen dat ik geel-groen zie, maar het kan aan de foto liggen. Het is in ieder geval een hele leuke ketting geworden 

Liefs en groetjes, Algante 

-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Leuk!
Misschien kun je in 't vervolg beter met daglicht fotograferen, bij mij werkt dat in ieder geval wel.
Misschien kun je in 't vervolg beter met daglicht fotograferen, bij mij werkt dat in ieder geval wel.
Groetjes Lynn
- Biebeltsje
- Bead Designer
- Contacteer:
-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
ook weer zo'n mooi combi!
Groet,
Elly
Groet,