30/12 Sprietenketting van houten kralen

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Butterfly_M
Bead Starter
Berichten:53
Lid geworden op:zo 19 okt 2008 16:01
Re: 30/12 Sprietenketting van houten kralen

Bericht door Butterfly_M » vr 02 jan 2009 16:36

Ellen schreef:Ziet er goed uit... ben ook wel benieuwd hoe de ketting valt als je hem/haar :oops: om hebt :D Foto :?: :idea: :oops: :D
Helaas heb ik daar geen foto van. En ik heb hem al weggegeven, dus dat gaat ook niet meer lukken.

Maar wel bedankt voor de complimenten :)

Gebruikersavatar
Inekes
Bead Lover
Berichten:441
Lid geworden op:ma 01 aug 2005 08:40
Locatie:Drenthe (noord)
Contacteer:

Re: 30/12 Sprietenketting van houten kralen

Bericht door Inekes » ma 05 jan 2009 21:08

Bijzonder leuk!! Zeker iets om ook eens te proberen, zo'n sprietenketting.

Ineke
The only interesting answers are those which destroy the questions

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: 30/12 Sprietenketting van houten kralen

Bericht door Hannelies » di 06 jan 2009 18:44

Leuk is ie! Ik heb zelf ook zoiets gemaakt, maar dan met glaskralen. het is inderdaad niet moeilijk maar wel precisiewerk anders hangt de boel scheef... ;-( Vooral met glaskralen als ze te zwaar zijn. Met hout gaat dat vast beter!

Gesloten