16/11: paarse stras armband / keycard houder

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gebruikersavatar
moniek81
Bead Fan
Berichten:371
Lid geworden op:wo 19 okt 2005 11:19
Locatie:Hellevoetsluis
Re: 16/11: paarse stras armband / keycard houder

Bericht door moniek81 » di 18 nov 2008 13:57

Wat leuk die cardhouder... Ik heb zelf ook zo een id card op me werk die je verplicht zichtbaar moet dragen! Heb het nu aan een keycord hangen, mag ik vragen waar je de kaart nu aan op hangt? zit er een klemmetje onder de mooie strasshanger?

gr moniek

bengalqueen
Bead Reader
Berichten:9
Lid geworden op:za 25 okt 2008 21:16

Re: 16/11: paarse stras armband / keycard houder

Bericht door bengalqueen » wo 19 nov 2008 14:42

Volgens mij is het 't systeem van durable, skipassysteem zeg maar. Het is uittrekkatrol.
Heb 'm zelf ook, zou het wel leuk vinden om de mijne te pimpen. Hoe heb je het gemaakt?

Gebruikersavatar
Kaloni
Bead Interested
Berichten:182
Lid geworden op:zo 17 aug 2008 16:03
Locatie:Tilburg

Re: 16/11: paarse stras armband / keycard houder

Bericht door Kaloni » wo 19 nov 2008 16:25

Mooie armband, en die keycardhouder is super! :applaus:
ik moet op mijn werk eigenlijk ook zo'n onding dragen: als ik zo'n chique had zou ik me denk ik aan die regel gaan houden :wink: . Gat in de markt!
Groetjes,
Karin

Gesloten