Bedankt, wordt der helemaal

van.
Die groen/gele (weet niet precies meer de naam van die kleuren) is mijn eerste kettelketting

Daar heb ik voor het eerst geexperimenteerd. Ik heb deze trouwens nog wel later uit elkaar gehaald en beter in elkaar gezet. Heb ze via ebay gekocht in duitsland (wat eeeeerg lang duurde voordat het er was....). Ik haal zo en zo veel van ebay af. Daar heb ik ook die mooie blauwe paarlemoer kralen weg. Helaas hadden ze er niet meer van
Ik heb ook speciaal voor de foto's van die sieradenhalsjes besteld, ben namelijk helemaal gek ook van fotograveren... had eerst zelf een halsje gemaakt van hout en daarna bekleed met zwarte katoen stof maar daar werden de foto's supersmoezelig van... echt heel raar. Maar ik vind die creaties die ik hier aantref wil ik mijn tanden ook nog eens inzetten. Maar het is een leuke combinatie om sieraden maken en te fotograveren. En sja... bij mij is pas iets goed als het aan mijn standaard voldoet (en ik ben nogal kritisch op mezelf).
Heb ook een webshopje aangemaakt om deze superleuke hobby betaalbaar te houden en daar moeten (vind ik tenminste) de foto's toch wat mooi overkomen.
Pfff alweer een heel verhaal geworden zie ik wel

.
Groetjes Bianca