Patty 1812 schreef:Heel mooi die mobielhangertjes.
Kan je mij eens vertellen hoe je daaraan begint?Of verwijzen naar een site?(ander dan I tube)
Die lusjes om aan je mobieltje vast maken maak je die ook of koop je ze?
Gr.
Hoi Patty,
Die lusjes kan je kopen bij bijna elke sieradenhandel of winkeltje. IK heb er veel dus je mag er wel een paar van me overnemen, stuur me een pb dan kijk de prijs voor je na. Daar zit dus een oogje aan en dan waxkoord 1 mm dubbelvouwen, door het oogje heen en dan de 2 uiteinden weer door de lus heen, dan zit je waxkoord goed vast en dan rijg je 1 kraal op 1 draad en de andere draad gaat langs de kraal, dan een gewone knoop leggen en dan de volgende kraal rijgen, knopen enz. net zolang dat je hem lang genoeg vind. Het uiteinde vint ik leuk om ze apart te knopen met hangbedeltjes. Nu is hij bijna klaar, dan pak je open ringetjes en daar hang je wat kraaltjes en of bedeltjes aan en die doe ik aan het draad vastmaken bij elke kraal, het draad wat dus langs de kraal heen gaat, daar gaat het open ringetje aanvast en zo kan je hem net zo vol maken als je wilt. Hartstikke leuk en o zo simpel!Ik hoop dat je het snapt, zo niet laat het maar weten.
xx