Hoihoi!
Hier mijn nieuwste kunstwerkje.
Het is mijn 2e cabochonarmband ben echt super trots.

Vind hem echt superstoer!
Ben benieuwd wat onze kralen en sieradenliefhebbers ervan vinden?
Van te voren kan je echt niet bedenken hoe hij er uit gaat zien, dat vindt ik zo leuk hieraan, je begint gewoon ergens en je ziet wel hoe het gaat, echt verassend!Sandra schreef:heel mooi! leuk patroon, netjes strak en mooie kleuren! is het trouwens miyuki kralen?
Heb ik met deze armband ook gehad dat ik over een bepaald gedeelte niet zo tevreden was maar ach, het is ook zo weer uitgehaald en dan gaan we weer vrolijk verder! En van die fouten leer je zeker: een ezel stoot zich int algemeen geen 2e x aan dezelfde steen toch? Maar echt verslavend, vind je niet? Ik heb echt soms dat mijn was zich maar opstapeld en ik s ávonds op de klok kijk en denk....@#!!!...al zo laat?! Oeps....snel naar bed en morgen (vroeg) weer met de armband verder!gerry schreef:Ik vindt je armband echt heel mooi en ook een leuke afwisseling van verschillende grootte van de kralen.
Toch is het knap dat de patroontjes mooi passen en bij elkaar aansluiten als je van te voren dat niet in je hoofd hebt. Ik ben nu met mijn eerste cabuchonarmband bezig maar ik merk dat ik toch af en toe verkeerd uitgekomen ben met patroontjes maken, ik zal nog wel beginnersfouten hebben gemaakt en daar leer je weer van maar ondanks dat is het helemaal geweldig om te doen, omdat je al snel resultaal ziet.