Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Hier is ie dan.....mijn eerste cabochonarmband, ik heb m al een paar dagen af en al om naar mijn werk, maar ik had nog niet de gelegenheid gehad om foto's te maken, nu dus wel.
Cabs van unakiet met een heleboel rocailles.......
klikken=groter
Ik ben er zelf heel erg blij mee, nog wel een aantal foutjes en op- en aanmerkingen, maar dat weet ik zelf, omdat ik er met mijn neus bovenop heb gezeten.
pino schreef:Wordt dit nu je nieuwe verslaving Roos? (Kunnen we dan weer in de leer bij jou? )
Groetjes Mirjan
Verslavend is het zeker, maar ik vind het ook wel een prijzige verslaving.....dus ik moet weer even sparen voor de volgende, maar die gaat er zeker komen!!!!