Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Spiraalarmbanden vindt ik erg leuk om te maken, wordt er ook steeds handiger in moet ik zeggen. Het rocailles rijgen duurde eerst erg lang, 1 uur voor 5 ringen nu is de armband met 20 min. tot een kwartiertje klaar. Bij sommige armbanden heb ik aan beide kanten nog iets gehangen. Ik vraag me eigenlijk af of ik dat bij allemaal moet doen. Wat vinden jullie. Daarnaast nog wat kinderarmbadjes en een dubbele geregen armband. Tips e.d. welkom!
Dat jij daar geduld voor hebt... Ik heb hier ook nog een paar spiralen liggen om armbanden te maken, maar ik kom er nooit aan... Vind nooit een geslaagde combinatie, in het begin wel, maar als alles dan bij mekaar komt is het weer niks!
Zelf vind ik spiraalarmbanden ook leuk staan en dacht laatst.... daar ga ik zelf ook wat van maken. Toen de eerste armband klaar was ging ik even passen en stond ie niet half zo leuk doordat het patroon verstoord werd. De armband zit bij mij echt strak om de pols en dat haalt hem door mijn brede pols net uit het verband en het patroon komt daardoor niet tot zijn recht...