en wat vinden jullie ervan, de eerst 2 is een techniek die ik geleerd heb van Dora Schubert een geweldige glaskunstenares.
groetjes
Linda
als je wilt heeeel graag!!! ik heb geen idee wat ik verkeerd gedaan heb, wil je mij anders de hele code ook even pben kan ik het meteen zin wat ik vergeten ben, Super bedankt vast!!flapflap schreef:Hoi Pienjo, je kralen zijn weer prachtig!
Maar helaas kunnen we de vergrote versie zo niet zien, dat komt omdat je niet de hele html-tekst hebt overgenomen die je van Sandra gekregen hebt.
Als je wilt kan ik ze wel even voor je aanpassen, zodat de grote fotos alsnog te zien zijn?
Gedaan enneh je hebt PB!Pienjo schreef:als je wilt heeeel graag!!! ik heb geen idee wat ik verkeerd gedaan heb, wil je mij anders de hele code ook even pben kan ik het meteen zin wat ik vergeten ben, Super bedankt vast!!flapflap schreef:Hoi Pienjo, je kralen zijn weer prachtig!
Maar helaas kunnen we de vergrote versie zo niet zien, dat komt omdat je niet de hele html-tekst hebt overgenomen die je van Sandra gekregen hebt.
Als je wilt kan ik ze wel even voor je aanpassen, zodat de grote fotos alsnog te zien zijn?
Ellen, deze blijft voor mezelf dus je ziet hem vanzelf over een paar weken!
Verders iedereen bedankt!