7/12 Swarovski armbanden

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
sassenach
Bead Anonymous
Berichten:5
Lid geworden op:za 06 okt 2007 18:21
7/12 Swarovski armbanden

Bericht door sassenach » vr 07 dec 2007 14:11

Voor de stichting heb ik een drietal armbanden gemaakt met sterling zilveren onderdelen en Swarovski's. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, aangezien wij op 1 t/m 3 februari op een grote landelijke beurs gratis met een stand mogen staan. Dit is dus als het ware een voorproefje. Ik ben ook bezig met hairsticks, kettingen etc.

De link is:

http://www.stitchingforwomen.nl/index.php?s=nieuws" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik ben nl. niet zo'n held in uploaden :-)

Groetjes en bedankt alvast!

Gebruikersavatar
Annelies1958
Bead Dreamer
Berichten:517
Lid geworden op:do 08 mar 2007 11:10
Locatie:Leiden

Bericht door Annelies1958 » vr 07 dec 2007 14:17

Mooi !
de 2e is mijn favoriet.
Groetjes, Annelies

Gebruikersavatar
Mirjam Borger
Bead Addict
Berichten:2170
Lid geworden op:do 22 sep 2005 20:11
Contacteer:

Bericht door Mirjam Borger » vr 07 dec 2007 14:18

Erg mooie armbanden! succes op de beurs!

Gebruikersavatar
bonte285
Bead Dreamer
Berichten:556
Lid geworden op:za 12 aug 2006 18:30
Locatie:Waddinxveen
Contacteer:

Bericht door bonte285 » vr 07 dec 2007 14:29

Ze zijn allemaal even mooi! Succes gewenst! :D
*~ Groetjes van Yvette ~*

sassenach
Bead Anonymous
Berichten:5
Lid geworden op:za 06 okt 2007 18:21

Bericht door sassenach » vr 07 dec 2007 14:35

Dank jullie wel voor jullie reacties! Leuk te horen dat ze blijkbaar in de smaak vallen. Het blijft natuurlijk altijd een gok en wat ik zelf mooi vind hoeft een ander natuurlijk helemaal niet mooi te vinden. Is de prijs trouwens een beetje marktconform? Ik heb het totaal van de inkoop van de materialen genomen en dat maal ongeveer 2,5. 1/3 deel gaat naar het wetenschappelijk onderzoek, 1/3 zijn ongeveer mijn materiaalkosten en dan blijft er nog een klein beetje over voor het beheer van de stichting zoals kosten website enz. want ik betaal nu alles uit eigen portemonnee.

Groetjes,

Gebruikersavatar
Mieke
Bead Intelligent
Berichten:1307
Lid geworden op:za 24 apr 2004 09:40
Contacteer:

Bericht door Mieke » za 08 dec 2007 22:39

Ik vond de prijs prima, ook als je ziet wat voor mooie dingen je ervoor krijgt.
Mooi gemaakt! Veel succes komende tijd.
Groetjes en kraalplezier van Mieke

Gesloten