Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Hierbij nog 1 nieuwe armband van fimo met een bijpassende hanger. Nu in bruin/blauw met creme.
Ik krijg weer het nodige werk op me af en ook mijn studie vraagt de komende aandacht de nodige tijd, dus ik denk dat het nu wel weer even gaat duren voor ik weer opnieuw wat kan maken.
Deze vind ik ook erg mooi, maar ik vind de kleur van de kraaljtes tussen jouw prachtige fimokralen in, niet zo goed gekozen. Of ze lijken op de foto veel zwarter dan ze zijn, dat kan natuurlijk ook.
Nala schreef:Deze vind ik ook erg mooi, maar ik vind de kleur van de kraaljtes tussen jouw prachtige fimokralen in, niet zo goed gekozen. Of ze lijken op de foto veel zwarter dan ze zijn, dat kan natuurlijk ook.
ik ga eens snuffelen in mijn kralenvoorraad....denk dat jullie wel gelijk hebben; zal eens kijken voor een lichter bruin kraaltje...meer richting creme.
Ook weer erg leuk! Ik ben het inderdaad ook met de vorige dames eens over de tussenkraaltjes. Ik vind je kralen weer erg mooi, je bent weer aan het uitproberen met nieuwe dingetjes of niet? Gaat je goed af!
Maar ik ga je mooie bloementuintjes ook wel een beetje missen.....