Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
ik heb nog niet zoveel gemaakt... dit zijn mijn eerste korte kettingen.
durfde niet zo goed hier te posten tussen de profs.. maar suggesties en verbeterpunten kan ik wel gebruiken!
kom maar op!
binnenkort zal ik mijn 2 lange kettingen ook laten zien..
Heel leuk. Wat misschien wel handig is voor een volgende keer om ringetjes tussen de gekettelde stukjes te zetten. Dan valt de ketting vaak mooier. (Mocht je dat hier gedaan hebben, zeg ik natuurlijk niets!).
leuk. Wat kettelen betreft, ikzelf doe het altijd zonder ringetjes en dat valt ook wel goed bij mij. Misschien wel leuk als je volgende keer evenveel afstand hou tussen de 3 rijen met kralen, nu zijn de 2 bovenste vlakbij elkaar en de 3de stuk lager, ik persoonlijk zou het mooi vinden als er evenveel afstand tussen zit.
wat betreft het kettelen, er zitten ringetjes tusen maar hele kleine.
en de afstand tussen de 3 rijen, tja het was de bedoeling dat er overal evenveel tussen zat, maar het is me niet gelukt... vond het moeilijk om het goed uit te meten met nylondraad wat steeds opkrulde
Je kan volgende keer evt staaldraad gebruiken, en dan bv knijpkralen, zie evt http://www.kralen.com/index2.html" onclick="window.open(this.href);return false; en dan rijgen en dan allerlei technieken over zwevend. Het is altijd lastig in het begin hoor, maar oefening baart kunst. en zo is het ook wel leuk hoor, was alleen verbeteringtip.
Posten tussen de profs..... nou, ik ben ook geen prof hoor en pas een jaartje bezig!! En de helft van wat ik maak, haal ik weer uit.
Ik vind jouw sieraden heel erg leuk, mooie kleuren en kralen gekozen. En de schoonheidsfoutjes gaan er wel uit als je wat meer ervaring hebt.
Ik vind ze ook mooi! Persoonlijk is bruin niet zo mijn kleur maar de gekettelde is goed gelukt
Als je nog een keer met nylondraad wilt werken kun je ook aan 1 kant een ringetje er aan maken en dat ringetje aan een spijkertje of zoiets hangen, kun je de draden goed afmeten. Maar met staaldraad werkt het een stuk beter (vind ik maar ik begin ook nog maar net )
Zo'n zwevende ketting als de eerste vind ik inderdaad ook mooier op staaldraad.
Maar de gekettelde vind ik heel erg geslaagd! Dat beloofd voor de toekomst!