Tuby's Rubies (08.10.2007)

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gebruikersavatar
Inekes
Bead Lover
Berichten:441
Lid geworden op:ma 01 aug 2005 08:40
Locatie:Drenthe (noord)
Contacteer:
mooi

Bericht door Inekes » di 09 okt 2007 09:50

Erg mooi, ook qua kleur!

Ineke
The only interesting answers are those which destroy the questions

Gebruikersavatar
bonte285
Bead Dreamer
Berichten:556
Lid geworden op:za 12 aug 2006 18:30
Locatie:Waddinxveen
Contacteer:

Bericht door bonte285 » di 09 okt 2007 17:23

Wat een werk zeg, knap hoor! Ik vind hem hartstikke mooi geworden. :applaus:
*~ Groetjes van Yvette ~*

Gebruikersavatar
DrakenDame
Bead Discoverer
Berichten:48
Lid geworden op:wo 25 jul 2007 10:39
Locatie:Rijen

Bericht door DrakenDame » di 09 okt 2007 20:33

Daysleeper schreef:Wow, die carnival necklace! Met deze kleuren is hij ook super zeg, prachtig!
Ah, je hebt 'm herkend! Ik wil er nog een paar maken, met andere kleuren. Ik heb er al een ingedachten voor kerst, met goudkleurige ringetjes en rode, groene en goudkleurige kraaltjes... :)
Men are like lava lamps, they are fun to look at, but they're not that bright... :)

Gebruikersavatar
DrakenDame
Bead Discoverer
Berichten:48
Lid geworden op:wo 25 jul 2007 10:39
Locatie:Rijen

Bericht door DrakenDame » di 09 okt 2007 20:34

Sandra schreef:mooie creaties! zou je alleen alsjeblieft volgende keer kunnen uploaden via http://forum.creadream.nl/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; of naar een eigen site? Op http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=26382" onclick="window.open(this.href);return false; kan je lezen waarom. ;) alvast bedankt!
Sorry, ik wist niet precies hoe ik het moest doen en ik heb "de regels" niet gelezen. Het zal niet meer gebeuren! :)

PS: heb meteen de link gebookmarkt... :)
Men are like lava lamps, they are fun to look at, but they're not that bright... :)

Gebruikersavatar
karin v h
Bead Designer
Berichten:891
Lid geworden op:wo 14 feb 2007 10:06
Locatie:Arnhem
Contacteer:

Bericht door karin v h » di 09 okt 2007 21:56

Hij is erg mooi geworden maar een hele klus ringetjes (weet je hoeveel erin zitten?).
Groetjes karin
De Kralenprutser

Gebruikersavatar
DrakenDame
Bead Discoverer
Berichten:48
Lid geworden op:wo 25 jul 2007 10:39
Locatie:Rijen

Bericht door DrakenDame » wo 10 okt 2007 08:35

karin v h schreef:Hij is erg mooi geworden maar een hele klus ringetjes (weet je hoeveel erin zitten?).
Groetjes karin
Volgens het ontwerp begin je met 298 ringetjes, 100 lege en 198 met kraaltje. Ik heb er nu wat minder, want mijn ringetjes waren wat groter. Ik denk dat er in mijn ketting ongeveer 270 ringetjes zitten... :)
Men are like lava lamps, they are fun to look at, but they're not that bright... :)

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » wo 10 okt 2007 12:13

Heel mooi, maar wat een werk zeg!

Gebruikersavatar
Ilsy81
Bead Dreamer
Berichten:552
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 20:28

Bericht door Ilsy81 » zo 14 okt 2007 10:25

Er stond ook zoiets in de 100%kraal. Maar met deze kleuren vind ik het veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier :)
Top :D
Groetjes, Ilsy
Al sinds heeeel klein kralenfan, maar pas sinds kort fimo-kralen-fan....
Afbeelding

Gebruikersavatar
DrakenDame
Bead Discoverer
Berichten:48
Lid geworden op:wo 25 jul 2007 10:39
Locatie:Rijen

Bericht door DrakenDame » zo 14 okt 2007 16:34

Ilsy81 schreef:Er stond ook zoiets in de 100%kraal. Maar met deze kleuren vind ik het veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier :)
Top :D
Ik ben misschien een b*tch, maar ik vind het toch een heerlijk gevoel om complimenten te krijgen... :) Dankjewel!
Men are like lava lamps, they are fun to look at, but they're not that bright... :)

Gesloten