klikken = groter + details

Ben erg blij met deze creatie, die prachtige ojimibead komt zo goed tot zijn recht vind ik!

Eigen collectie, Rayher staafjes en pracht rocailles in de two drop peyote! (2e keer dat ik 't maakte) Ik heb een shirtje in precies dezelfde framboosroze en een zelfgemaakt rokje waarin die accenten ook terugkomen, dus een mooi geheel

Weer two drop peyote (heb de smaak te pakken, dit was de 3e) Maar ipv 2 nu 1 kraaltje waardoor het een wat dunner buisje is.

Je moet er van houden maar ik vind het wel wat hebben! Een vriendin van mij doet van alles met wol. Ze heeft zelf een aantal schapen waarvan ze de wol verwerkt. Verfen, vilten, van alles! Ik heb dit gewoon gemaakt met een losse streng wol. Het is zuivere wol dus voelt heerlijk zacht aan!

Verkocht aan m'n moeder! 1e keer two drop peyote. Ze vond 'm helemaal het einde! hij staat haar ook prachtig! Ze draagt hem op een lichte blouse met die donkere accenten. Staat echt geweldig

Eigen collectie, die prachtige boomstammetjes gecombineerd met zilverfolie kralen en een prachtig slotje! Pas perfect bij mijn trui in donkerolijf kleur!

Eigen collectie, zilverfolie kralen, glaskraaltjes en groene houten kralen. Op donkergroen gecoatstaaldraad met een prachtige hanger met schilpad! Past heel mooi op een rokje met dezelfde kleuren, ben er zo bli mee!

In opdracht gemaakt, kleurvariatie op dezelfe ketting die ik al volledig in het geel had gemaakt. Erg geslaagd vond ik zelf zo

Ik heb mezelf ook maar even verwend! Erg drukke periode momenteel, eindspurt op school enzo, ik kom nergens aan toe! (school & paard gaat voor alles natuurlijk!) van de zomer zal ik wel weer een goede inhaalslag maken wat betreft mijn creaties

Liefs,