Omdat ik hier zo lang niks gepost heb nog even een greep uit wat ik de laatste tijd zoal gemaakt heb. Sommigen zullen het wellicht al een keer voorbij hebben zien komen op het sieradenforum.
Een brede armband (3 aparte) met o.a goudsteen, een grote tijgerschelp kraal, hill tribe bedeltjes, edelsteenkralen, luxe kappen, houten kralen en de bekende BonFim bandjes die de armband bij elkaar houden.

Detail:

Dan een turquoise ketting met prachtige cabochons en Hill tribe bedeltjes aan gevlochten zwart leerkoord. Voor mijn privé collectie

Detail:
Het zonnetje is inmiddels vervangen door een hartje met andere print, staat wat evenwichtiger.
Ik heb hier ook een heerlijk rinkelende armband bij gemaakt. Het is een leerbandje met schuivers erop met véél cabochons en tijgerschelp bedeltjes en lekker veel rinkelende Hill Tribe hartjes.
Ook deze is verhuisd naar mijn privécollectie

Dan een armband met grote brown lynx schelpkralen en tijgerschelpkralen met daartussen acacia pitten en Hill Tribe kraaltjes, geregen op elastiek

Dan nog een 5 rijen armband op elastiek met green turquoise, goudsteen en keramiek kralen. Velen vinden de keramiek kralen er niet zo tussen passen. Ik vind het juist leuk, ongewoon en onverwacht, maakt het voor mij iets spannender.
Ook de volgende armband, ja ja ik ben een echt armbandenmens haha, is geregen op elastiek. In het ornament zitten similistenen in white opal, crystal en white alabaster. Er zitten o.a chevronkralen, rocailles en facet geslepen tsjechische kralen in.
Zo, dat zijn er wel weer genoeg dacht ik zo,
Ben benieuwd wat jullie er van vinden,
Liefs,
Karin