10-03: oorbellen en setje

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
tinka1992
Bead Starter
Berichten:55
Lid geworden op:za 10 mar 2007 13:38
Contacteer:
10-03: oorbellen en setje

Bericht door tinka1992 » za 10 mar 2007 19:06

Ik heb vandaag een paar oorbellen gemaakt en een setje van armband+ketting die ik misschien ga gebruken voor het kinderfeestje van m'n nichtje.

Oorbellen:
Afbeelding

Setje:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » ma 12 mar 2007 07:47

De oorbellen vind ik heel mooi!
Het setje is ook leuk, maar ik zou de draad aan het slotje anders hebben afgewerkt. Nu heb je (denk ik) knoopjes in de nylondraad gemaakt, persoonlijk vind ik het mooier als je die knoopjes verbergt in een kalot.
Mijn eerste creaties waren ook op deze manier afgewerkt, maar met een knoopverberger is het toch iets verzorgder.
Maar het ziet er wel leuk uit hoor!

Gebruikersavatar
MB
Bead Aholic
Berichten:4097
Lid geworden op:vr 12 jan 2007 12:55
Contacteer:

Bericht door MB » ma 12 mar 2007 10:56

Mooie sieraden en vooral de oorbellen, zou ook van de ketting de draad in een kalotje of een kraal wegwerken.


groetjes Margriet.

Gebruikersavatar
dolfijn
Bead Lover
Berichten:488
Lid geworden op:ma 20 nov 2006 22:17
Locatie:St-Job-in't-Goor, Be
Contacteer:

Bericht door dolfijn » ma 12 mar 2007 14:08

mooi hoor ! maar de afwerking gaat inderdaad beter met een kalotje of knijpkraal ...nu kunnen de uiteinde van de nylondraden gaan "pikken" in je huid.

ps: als je oorbellen maakt voor een kinderfeestje kan je misschien eerst even checken of de kinderen gaatjes hebben .....ik doe het nooit op een feestje omdat de kinderen die geen gaatjes hebben dan soms heel teleurgesteld zouden zijn
Groetjes,
Linda

tinka1992
Bead Starter
Berichten:55
Lid geworden op:za 10 mar 2007 13:38
Contacteer:

Bericht door tinka1992 » ma 12 mar 2007 18:18

Bedankt voor de tips, ik ga het zeker doen met die kalotjes

@Dolfijn: die oorbellen zijn niet bedoeld voor een kinderfeestje ;)
Het setje wel!

Gesloten