Spelregels en instructies

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:
Re: Spelregels en instructies

Bericht door Mar-JoYa » wo 09 dec 2009 12:33

Of een eigen website beginnen ;) vanaf daar mogen ze ook hier, doen ze alleen niet mee met de wedstrijd.......... en dan hoef je ze alleen maar op je site te zetten om ze overal te kunnen laten zien ;)
Maar kan me wel voorstellen dat je er voor kiest om het niet te doen, als het je zoveel tijd kost :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

christinabeverlo
Bead Starter
Berichten:85
Lid geworden op:wo 18 nov 2009 16:06

klacht sieradenwedstrijd

Bericht door christinabeverlo » ma 22 mar 2010 09:25

hallo mensen,

ik wou even wat melden een klacht is gelijk weer zo dramatisch haha maar wat mij opvalt als er weer een nieuwe sieradenwedstrijd is dat er bepaalde personen soms 5 producten inleveren voor een wedstrijd dat betekent dus eigenlijk dat sommige mensen nooit een eerlijk kans krijgen om te winnen en dat die bepaalde personen soms ook nog eens 1e 2e en 3e staan met hun sieraden is er misschien iets mogelijk waardoor iedereen maar 1 product kan laten meetellen voor de sieradenwedstrijd zodat iedereen een eerlijke kans krijgt, weet ook dat wij de punten geven aan die personen en daarom ook niets voor niets op de 1e 2e of 2de staan maar ik vind het teminste hinderlijk als ik 5 sieraden zie van 1 persoon ik weet niet hoe jullie hier over denken of dat ik echt de enigste ben die dat vind uiteraad gaat het mij niet om te winnen maar meer om het meedoen van een wedstrijd.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: klacht sieradenwedstrijd

Bericht door Sandra » ma 22 mar 2010 09:41

Ik snap je gedachte. Alleen als ik ga kijken naar de winnaars, dan zijn het juist niet degenen die meerdere creaties heeft geupload. Het zijn vooral de speciale rijgwerk creaties die winnen, en die uploaden niet 5 of meer per week. ;)

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: klacht sieradenwedstrijd

Bericht door Kikkertje » ma 22 mar 2010 09:42

Hier is al eens eerder een topic over geweest, kan het zo gauw niet vinden.

Het gebeurt mij ook wel eens dat ik weken niets maak, en dan in één week 5 dingen. Die zet ik dan tegelijkertijd op het forum. Daarmee verklein ik in wezen toch mijn winkansen? Als ik het over 5 weken zou verspreiden dan zou ik 5 x meedoen.

Maar ik laat ze gelijk zien, niet omdat ik de weekwedstrijd wil winnen, maar omdat ik trots ben op wat ik heb gemaakt en omdat ik graag wil weten wat de andere forumleden ervan vinden.

En dat is ook net het punt: het gaat om het delen van de mooie dingen die we maken, niet om de prijs. Dat is een leuke bijkomstigheid.

Want waar gaat het nu eigenlijk om: iedere week wint iemand de weekwedstrijd en na 15 winnaars wordt er een finale gehouden, waar je een waardebon van 25 euro kan winnen. En als je 3 x achter elkaar de weekwedstrijd wint, moet je bij de finale een keuze maken uit die drie sieraden. Omdat er in de finale 15 verschillende winnaars meedoen. (Dat zeg ik toch goed, Sandra?) Dus eerlijk zat, lijkt me.
Groetjes, Marjan

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: klacht sieradenwedstrijd

Bericht door Sandra » ma 22 mar 2010 09:45

Ja dat zeg je helemaal goed, en ik ben het ermee eens dat je dan juist verspreid zou moeten uploaden, als je meer winkans wil hebben. Je kan beter 25 punten op 1 creatie krijgen dan 5 punten per creatie als je 5 heb geupload, bij dat laatste heb je totaal geen winkans. ;)

De vorige discussie was op viewtopic.php?f=14&t=26382&st=0&sk=t&sd=a&start=15" onclick="window.open(this.href);return false; overigens.

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: klacht sieradenwedstrijd

Bericht door Mar-JoYa » ma 22 mar 2010 11:32

Misschien daar verder gaan ;) dan hoef ik niet nog eens mijn mening te verkondigen :lol: :lol: :lol:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Spelregels en instructies

Bericht door Sandra » ma 22 mar 2010 11:37

goed idee, ik heb de 2 topics samengevoegd.

Gebruikersavatar
Talitha
Bead Designer
Berichten:896
Lid geworden op:do 28 jan 2010 16:53

Re: Spelregels en instructies

Bericht door Talitha » ma 22 mar 2010 19:05

Ik kan me heel goed vinden in wat Marjan (Kikkertje) schrijft!

Het heeft bij mij zelfs even geduurd voordat ik doorhad het verband show je eigen sieraden en wedstrijd :o
Ik geniet van alles wat er hier geplaatst word, heb er al heel veel van geleerd en (inspiratie) door gekregen en ik wil binnenkort daar het resultaat van plaatsen maar dan een stel in 1 keer, overzichtelijk voor mij en ook omdat ik benieuwd ben hoe andere sieradenmaaksters dit bekijken...

Het lijkt me daarnaast wel heel gaaf om te winnen (of 2e, 3e of 4e plaats)en dan vooral het idee dat door mede sieradenmaaksters mooi wordt gevonden :banaan:
Geef elke dag de kans
de mooiste van je leven
te worden.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Spelregels en instructies

Bericht door Sandra » ma 22 mar 2010 19:26

Talitha schreef:...en dan vooral het idee dat door mede sieradenmaaksters mooi wordt gevonden :banaan:
:D Daarom heb ik ook gezorgd dat je niet op jezelf kan stemmen, zo weet je zeker dat iedere creatie door iemand anders als 1 van de mooste is beschouwd. :D

Lotje
Bead Interested
Berichten:121
Lid geworden op:zo 18 apr 2010 09:46

Re: Spelregels en instructies

Bericht door Lotje » zo 18 apr 2010 10:36

Hallo,

ondanks je HELE duidelijke instructies was mijn foto niet te zien bij mijn bericht, dus heb mijn bericht weer verwijderd. Weet niet wat ik fout deed, maar probeer het later opnieuw.

Groetjes

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Spelregels en instructies

Bericht door Sandra » zo 18 apr 2010 18:05

Ja ik kreeg al automatisch foutmelding gemaild, ik heb geen idee wat er fout is gegaan. Je moet iig opletten dat het een .jpg bestand is die je upload.

Wieke
Bead Starter
Berichten:62
Lid geworden op:vr 19 mar 2010 18:14

Re: Spelregels en instructies

Bericht door Wieke » vr 08 apr 2011 23:27

Hallo,
Ik heb al eens meegedaan met de wedstrijd "mijn mooiste sieraad", maar dat sieraad had ik hier nog niet laten zien, mag dat nu alsnog?

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Spelregels en instructies

Bericht door Sandra » za 09 apr 2011 08:02

Ja hoor, dat mag zeker.

Jewel
Bead Intelligent
Berichten:1462
Lid geworden op:zo 07 aug 2005 11:26
Contacteer:

Re: Spelregels en instructies

Bericht door Jewel » za 09 apr 2011 11:18

Sandra schreef:...... Die zal er namelijk altijd op blijven, waardoor altijd te zien zal blijven om wat voor creatie het gaat.

Foto's tonen via gratis fotosites mag bij kletspraat ja, of bv restjes verkopen. Het gaat er alleen om dat ik 'show je eigen creaties' graag compleet hou, ik haat topics waarvan de foto's niet meer te zien zijn. ......
Ik snap en begrijp heel goed dat je de topics compleet wilt houden. Een archief met incomplete berichten heeft weinig functie.
Om mogelijke misverstanden ( in de toekomst ) te voorkomen, lijkt het mij niet onverstandig om te vermelden bij de spelregels en het uploadformulier dat het publicatierecht aan kralen.com wordt overgedragen en dat men met deze overdracht akkoord gaat wanneer men een afbeelding via het uploadformulier plaatst. Desnoods moeten ze eerst een hokje aanvinken met deze mededeling, een bewuste handeling dus, voordat ze kunnen oploaden.
Dan is het gelijk duidelijk dat ze de foto niet meer kunnen 'wissen' en jij hebt jezelf gelijk ingedekt.
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Spelregels en instructies

Bericht door Sandra » za 09 apr 2011 18:18

Bedankt voor de tips. Bij het uploadformulier staat 3 regels, 1 dat het eigen creatie moet zijn, 2 max 1 foto per creatie en als 3de:
De foto's zijn vervolgens op verschillende manieren te vinden. Bijvoorbeeld op de voorbeeldenpagina, maar ook bij bepaalde instructies. Ook worden de foto's soms als voorbeeld gekoppeld aan artikelen van CreaDream. De naam van de ontwerper staat er altijd bij vermeld.

Ik zal het anders wel 'n keer algemener maken, namelijk dat het op verschillende pagina's op Kralen.com en CreaDream.nl getoond kan worden, maar wel altijd met de naam erbij.

Gesloten