Spelregels en instructies

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
De Sierkip
Bead Chatter
Berichten:3860
Lid geworden op:ma 01 sep 2008 14:08
Re: Spelregels en instructies

Bericht door De Sierkip » di 22 sep 2009 19:34

Nou, dan ga ik ook nog even reageren... Ik ben het helemaal met Kikkertje eens, mooi verwoord! Volgens mij heet dat democratisch?? Ik vind niet dat er iets aan moet veranderen. Zoals al gezegd, voor degene die wint zijn dan toch de meeste punten gegeven, dus eerlijk gekozen. En zoals Sandra ook al zei, met de finale mag er 1 creatie meedoen, dus dan zijn de kansen toch ook eerlijk verdeeld. Ik ben nu derde geworden met mijn eerste bt-armband en ik zit helemaal te glimmen van trots, vind ik helemaal geweldig. En wat ik eigenlijk nog leuker vind, is gewoon de leuke reactie die je krijgt als je iets post. Daar gaat het toch om!
Wat betreft de 2 kettingen in 1, daarvan vind ik het goed dat ze er 2 gepost heeft, want ook al is het 1 ketting, het zijn toch ook 2 (heel verschillende) kettingen.

En tot slot @ kralenroosje: vooral wel blijven posten, want of je nu wint of niet, ik zit altijd te genieten van je mooie sieraden. Zou heel jammer zijn, als je hierdoor niet meer durft te posten!

Gebruikersavatar
Kralenannie
Bead Designer
Berichten:843
Lid geworden op:ma 29 jan 2007 18:21
Locatie:Hardenberg

Re: Spelregels en instructies

Bericht door Kralenannie » di 22 sep 2009 20:07

Alles is wat mij betreft al gezegd maar wil even het volgende benadrukken :!:
En tot slot @ kralenroosje: vooral wel blijven posten, want of je nu wint of niet, ik zit altijd te genieten van je mooie sieraden. Zou heel jammer zijn, als je hierdoor niet meer durft te posten!
Gewoon blijven posten en niks :oops: ,want schamen omdat je iets moois maakt hoeft echt niet :wink:
Groetjes, Anita

Gebruikersavatar
wilmadonna
Bead Fan
Berichten:338
Lid geworden op:wo 04 jun 2008 16:51
Locatie:Norrköping
Contacteer:

Re: Spelregels en instructies

Bericht door wilmadonna » di 22 sep 2009 20:34

je wint toch een kadobon als je bovenaan de lijst staat elke week?????
zo niet, dan is het mijn fout, dat dacht ik namelijk...
zo ja, dan heeft ze wel vaak gewonnen:
wk 37, 36, 27, 23, 17, 15, 13, 10, 3 en 1.

Kralenroosje: het is niet persoonlijk hoor!
Het gaat mij om het principe... deze wedstrijd vergelijken met een zwemwedstrijd vind ik een beetje raar... ik had het meer over wedstrijden waarin je iets in moet sturen.. denk aan puzzelwedstrijden ed.

Ik houd er nu over op, word er zelf moe van en deze hele discussie is niet mijn opzet geweest...
Nogmaals, vind dit een hardstikke leuke site, veel info en voorbeelden....

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Spelregels en instructies

Bericht door Sandra » di 22 sep 2009 20:51

Nee hoor, ik deel niet wekelijks een waardebon uit, het gaat puur om een wedstrijd voor de fun. Het zou anders wel een dure grap zijn voor me. ;) Op http://www.kralen.com/Interactief/Siera ... ijden/118/" onclick="window.open(this.href);return false; staat het volgende:
Vrijwel dagelijks sturen forumleden nieuwe foto's van zelfgemaakte creaties naar het forum van Kralen.com. Sinds 3 juni 2008 mag elk forumlid iedere week de drie leukste sieraden van de week uitkiezen. De maker van de creatie met de meeste stemmen krijgt vervolgens een eervolle vermelding op Kralen.com. Zodra er vijftien verschillende deelnemers gewonnen hebben, komt er een finale sieradenwedstrijd waarbij iedereen op één van deze vijftien sieraden mag stemmen. Degenen met de meeste stemmen krijgen een 25, 20 of 15 euro waardebon cadeau van CreaDream.

------------
Ik deel dus alleen bij de finale wedstrijden waardebonnen uit. De wekelijkse wedstrijden worden nu al meer dan 1 jaar gehouden en er is nu pas de 3de finale, dus zoveel prijzen heb ik nog niet uitgedeeld. ;)

Gebruikersavatar
Nynke
Bead Interested
Berichten:194
Lid geworden op:zo 18 nov 2007 09:14
Locatie:Leeuwarden

Re: Spelregels en instructies

Bericht door Nynke » wo 23 sep 2009 07:55

@ Kralenroosje: Blijven posten hoor, je sieraden zijn een genot om naar te kijken, en een grote inspiratiebron. Ik ben al heel hard aan het oefenen om ook zulke mooie dingen te kunnen maken...

en verder is inderdaad alles al gezegd, dus ga ik me er niet meer tegenaan bemoeien...
Wingardium leviosa!

Gebruikersavatar
wilmadonna
Bead Fan
Berichten:338
Lid geworden op:wo 04 jun 2008 16:51
Locatie:Norrköping
Contacteer:

Re: Spelregels en instructies

Bericht door wilmadonna » wo 23 sep 2009 09:14

ik moet hier mijn welgemeende excuses plaatsen, want het is allemaal een misverstand.
Ik dacht namelijk dat je elke week een wedstrijd had waarbij je een kadobon kon winnen.
Dus... bij deze: SORRY !!!!

:roll:

Gebruikersavatar
kralenroosje
Bead Designer
Berichten:837
Lid geworden op:ma 22 sep 2008 13:01
Contacteer:

Re: Spelregels en instructies

Bericht door kralenroosje » wo 23 sep 2009 10:21

dank jullie wel voor de reaktie's
het is wel erg leuk om te lezen dat jullie het leuk vinden om de crea's te bekijken,
maar dat vind ik met alle sieraden op het forum!
[iedereen geeft toch zij eigen draai aan een sieraad en dat is toch leuk om te zien
en/of wat van te leren]
en ik vind het ook nog steeds echt leuk als mijn sieraad "wint" dat is toch een eer....
en ben het met sierkip eens dat het lezen van alle comentaren nog het allerleukst is!

trouwens wel een leuk lijstje ;
37 , 36 , 27 , 23 , 17 , 15 , 13 , 10 , 3 , 1
het lijken de lotto getallen wel :-DD

Hilde
Bead Intelligent
Berichten:1255
Lid geworden op:di 20 sep 2005 16:59
Locatie:Nijmegen

Re: Spelregels en instructies

Bericht door Hilde » wo 23 sep 2009 15:47

Lekker doorgaan met de wedstridj zoals ie tot nu toe is gegaan. Het zijn inderdaad vaak dezelfden die winnen, maar dan hebben toevallig die personen de mooiste creaties gemaakt.

Ik heb ook ooit een paar stemmen gekregen (ja, ja, echt wel :)) en ik was er maar wat blij mee dat er toch enkelen waren die mijn creatie waardeerden.

Enne, gewoon blijven posten, hoor. Ik geniet steeds van alle mooie creaties, al kan ik ze zelf nooit zo mooi maken.
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Gebruikersavatar
kralenroosje
Bead Designer
Berichten:837
Lid geworden op:ma 22 sep 2008 13:01
Contacteer:

Re: Spelregels en instructies

Bericht door kralenroosje » wo 23 sep 2009 18:20

dat moet je niet zeggen hoor dat je dat nooit kan,
ik doe het nu ook echt pas een ruim jaar sieraden maken en door veel te lezen , kijken
en doen kun je het allemaal leren :byebye

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: Spelregels en instructies

Bericht door Kikkertje » do 24 sep 2009 09:30

Wil ik nog even het volgende opmerken:

Ik vind het vaak zo ontzettend moeilijk om te kiezen, er staan altijd zulke mooie creaties tussen! De één nog mooier dan de ander. Helaas mag ik er maar 3 uitkiezen, want anders zouden het er wel 10 worden. Dus zelfs al krijg je geen punten, dan nog heb je kans dat anderen jouw sieraad best heel mooi vinden!
Groetjes, Marjan

Gebruikersavatar
kralenroosje
Bead Designer
Berichten:837
Lid geworden op:ma 22 sep 2008 13:01
Contacteer:

Re: Spelregels en instructies

Bericht door kralenroosje » do 24 sep 2009 16:16

mooi gesproken :applaus:
helemaal mee eens!

Gebruikersavatar
poppymieke
Bead Lover
Berichten:441
Lid geworden op:di 15 aug 2006 20:23
Locatie:deurne
Contacteer:

Re: Spelregels en instructies

Bericht door poppymieke » ma 23 nov 2009 12:19

Ik heb besloten hier geen foto's meer te laten zien : ik steek bijna meer tijd in het opladen van foto's voor diverse fora dan aan het maken van de sieraden zelf.

Voor andere fora moet ik het maar 1 keer opladen en kan ik het vervolgens gewoon copiëren en op een ander forum plaatsen.

Maar hier moet ik er weer zoveel tijd insteken.

En die steek ik dan liever in het maken van nieuwe sieraden ;)

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Re: Spelregels en instructies

Bericht door Ellen » di 24 nov 2009 20:52

poppymieke schreef: Voor andere fora moet ik het maar 1 keer opladen en kan ik het vervolgens gewoon copiëren en op een ander forum plaatsen.

Maar hier moet ik er weer zoveel tijd insteken.
Meid, als je daar voor kiest prima :D . Ieder zijn ding.
Maar ik kan me toch niet voorstellen dat je hier langer nodig hebt. Je laadt de foto's toch direct van je eigen computer naar hier toe. Is toch net zoveel werk, als ze eerst op internet te zetten. :?: Is niet vervelend bedoeld hoor, maar ik begrijp het echt niet.
Maar nogmaals, het gaat natuurlijk zoals jij wilt :wink: :D .
Groetjes Ellen.

Gebruikersavatar
poppymieke
Bead Lover
Berichten:441
Lid geworden op:di 15 aug 2006 20:23
Locatie:deurne
Contacteer:

Re: Spelregels en instructies

Bericht door poppymieke » za 28 nov 2009 13:05

ik moet het in totaal 3 keer doen : ik zet ze op facebook, da's 1 keer opladen, ik zet ze op andere fora waarbij ik het voor 4 fora maar 1 keer moet opladen via mijn album, da's dus 2 en dan nog hier...
En het hangt misschien van je internetverbnding af, maar dat duurt dus zeer lang, hier ook....
Ik ben daar alles samen echt heel lang mee bezig en ik heb er schoon genoeg van...

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Spelregels en instructies

Bericht door Sandra » za 28 nov 2009 13:18

Jammer dat het zo lang duurt bij jou. Je moet het zelf weten, je bent niet verplicht het hier te tonen maar ik heb wel 1 tip: verklein de foto voordat je het upload, dan gaat het supersnel. Het scheelt heel erg of je 10 foto's met 5 Mb per foto upload of foto's van paar honderd Kb per foto. Makkelijkste manier van verkleinen is even naar jezelf mailen (dan verkleint de mailprogramma het). Andere opties is een programma ervoor gebruiken, bv http://www.webpicturecreator.com" onclick="window.open(this.href);return false; (gratis te downloaden) of betaalde programma die je wellicht al heb zoals photoshop. Of sla de foto's op als je het heb geupload naar facebook, die verkleint het ook sowieso, en dan gaat het uploaden dus wel snel.

Gesloten