Spelregels en instructies

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
emma1
Bead Starter
Berichten:69
Lid geworden op:zo 27 feb 2011 15:50
Re: Spelregels en instructies

Bericht door emma1 » za 30 apr 2011 07:31

ik zie nu pas, dat ik geen foto`s had mogen up-loaden via een gratis fotoalbum ??

had nog nooit van deze regel gehoord, ik had eerst de regels moeten lezen.

excuus.

ilontje
Bead Interested
Berichten:193
Lid geworden op:wo 29 jun 2011 20:25

Re: Spelregels en instructies

Bericht door ilontje » za 02 jul 2011 18:14

ik begrijp hem nog niet helemaal
ben helaas ook niet iemand met hoog iq
hoop dat er dus begrip voor word getoont
maar moet je in het topic ''show je eigen sieraden'' een eigen stukje openen zodat je foto ook in de wedstrijd komt of moet je hem dan juist via een link uploden zodat hij in de wedstrijd terecht komt

Jennifer
Bead Believer
Berichten:274
Lid geworden op:di 08 feb 2011 21:48
Locatie:Hoogland
Contacteer:

Re: Spelregels en instructies

Bericht door Jennifer » za 02 jul 2011 20:17

Onder punt 2 in het gele gedeelte staat een link "upload.php" als je dit aanklikt kom je op de juiste plek terecht waar je de foto's van je sieraden kunt uploaden, dan doe je ook mee in de wedstrijd....
Gisteren is geweest, morgen moet nog beginnen, LEEF VANDAAG!!!!

ilontje
Bead Interested
Berichten:193
Lid geworden op:wo 29 jun 2011 20:25

Re: Spelregels en instructies

Bericht door ilontje » za 02 jul 2011 22:25

oke dankje wel

Vicky P
Bead Lover
Berichten:492
Lid geworden op:di 12 jul 2011 15:56

Re: Spelregels en instructies

Bericht door Vicky P » di 26 jul 2011 17:31

Nu heb ik net 3 foto's geupload en ben zo snugger (niet dus) om de url niet te kopieren...dus nu weet ik nog niet hoe ik de foto's kan "pakken" om op het forum te laten zien.......

tja...kralen maken gaat me goed af, maar ze laten zien.....

Vicky

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Spelregels en instructies

Bericht door Sandra » di 26 jul 2011 19:06

Had je het geupload via kralen.com uploadformulier? Ik denk zelf van niet want als ik naar http://fotos.kralen.com/kralenfotos_ove ... php?datum=" onclick="window.open(this.href);return false; (voor foto's van zelfgemaakte kralen) of http://fotos.kralen.com/fotos_overzicht.php" onclick="window.open(this.href);return false; kijk vind ik niets onder jouw naam. Foto's van sieraden kun je uploaden via upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; , foto's van zelfgemaakte kralen via uploadkralen.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
margroetje
Bead Fan
Berichten:368
Lid geworden op:zo 24 apr 2011 15:23
Locatie:Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: Spelregels en instructies

Bericht door margroetje » zo 11 dec 2011 15:01

Sandra even een vraagje: Als ik nu meerder foto's wil laten zien in een topic, maar ik wil niet per se met de wedstrijd meedoen, dan kan ik dat alleen maar voor elkaar krijgen via upload.php. Anders moet ik per foto iedere keer weer hetzelde topic aanmaken.

Je zult wel denken, daar heb je haar weer, maar ik wil graag de dingen goed doen, niet dubbel en tot nu toe is me dat niet gelukt en kunnen jullie aan de slag om het bij te houden en corrigeren.. :oops:

ik werk met een I-mac, wat ook al nieuw is voor mij en daar lopen de dingen toch nog net even wat anders dan bij windows vista bij voorbeeld.

Upload ik een foto via bestand toevoegen, dan valt deze te groot uit. Als ik eerst terugkijk voor ik mijn topic bevestig, kan het wel een zijn dat de foto goed lijkt, maar bij plaatsen is deze dan toch te groot en moet je dan toch opeens scrollen....

Ik hoop je antwoord straks goed te kunnen begrijpen... :wink:
Veel marGroetjes!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Spelregels en instructies

Bericht door Sandra » zo 11 dec 2011 18:43

Uploaden via upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; is het makkelijkst, dan wordt het vanzelf verkleind en krijg je vanzelf 'n code die je kan gebruiken om het te showen. Het doet dan automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd, het is niet mogelijk wel te uploaden via de formulier maar niet mee te doen. De wedstrijd stelt voor de rest niet zoveel voor, het is meer voor de lol zodat je op mooiste creaties kan stemmen.

Showen door het als bijlage toe te voegen is inderdaad niet handig omdat het dan niet mooi getoond wordt.

Een ander alternatief is er eigenlijk niet echt. Je kan op zich ook wel gratis fotosites zoals imageshack, mijnalbum, etc gebruiken maar dat hebben we liever niet. De reden is omdat sommigen pc problemen krijgen nadat ze bv imageshack hebben bezocht, en omdat de foto's daar niet altijd op zullen blijven. We houden de topics graag compleet.

Voor de rest is het fijn als je 1 topic start. Stel je hebt 5 foto's en maak er 5 losse topics van dan moeten bezoekers bij 5 losse topics reactie posten, kost ook meer tijd/moeite om alle topics te openen. Door het in 1 topic te doen bespaar je voor anderen veel tijd. Het is niet zo dat als je vandaag 'n topic start en over 'n week weer wat wil showen het dan bij dezelfde topic moet.

Ik hoor het wel als er nog vragen zijn.

Vicky P
Bead Lover
Berichten:492
Lid geworden op:di 12 jul 2011 15:56

Re: Spelregels en instructies

Bericht door Vicky P » do 19 apr 2012 15:30

ik heb weer eens het probleem dat mijn laptop problemen geeft bij het uploaden van een foto.
waar het technisch aan ligt weet ik echt niet. soms gaat het weken goed, en nu heb ik weer een mooie set gemaakt die ik wil laten zien, maar het uploaden zelf pakt mijn laptop niet....dan blijft het beeld hangen bij 'moment foto wordt geupload'....en na een paar min verschijnt een foutmelding in beeld.
ik weet dat het niks met het programma van het kralenforum te maken heeft, maar aan mijn laptop.
toch wil ik graag mijn crea laten zien. kan ik het iemand mailen die het wle kan uploaden, zodat ik het kan laten zien?

Gebruikersavatar
blackflier
Bead Interested
Berichten:119
Lid geworden op:wo 18 apr 2012 16:37
Contacteer:

Re: Spelregels en instructies

Bericht door blackflier » do 19 apr 2012 20:01

Heej, dit is een subforum voor sieraden en gadgets
Wat moet ik met daar bij voorstellen? Want ik eigenlijk veel vaker dingen die ik gewoon ergens in huis ophang, dan dat ik het zelf ga dragen. Maar de techniek is dan weer bijna hetzelfde behalve een slotje eraan. Bedoel je gewoon dingen die gemaakt zijn van kralen? Of moeten het echt sieraden zijn????
Every bunny needs somebunny.

rietrutten
Bead Fan
Berichten:382
Lid geworden op:ma 05 mar 2012 20:37
Locatie:Betuwe
Contacteer:

Re: Spelregels en instructies

Bericht door rietrutten » di 30 okt 2012 14:46

Een vraagje: ik heb zonet een armband geplaatst in 'show je eigen sieraden'. Nu goed gegaan, maar eerder zag ik in het uploadformulier wel de goede foto, maar werd uiteindelijk de verkeerde foto geladen. Hoe dat kan? Het resultaat van die pogingen is dat mijn laatste armband nu tig keer in het uploadformulier staat. Hoe krijg ik die overtollige foto's er weer af?

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Spelregels en instructies

Bericht door Sandra » di 30 okt 2012 15:24

Zelf verwijderen kan niet, wel kan je het doorgeven aan mij. Ik heb ze nu verwijderd voor je.

rietrutten
Bead Fan
Berichten:382
Lid geworden op:ma 05 mar 2012 20:37
Locatie:Betuwe
Contacteer:

Re: Spelregels en instructies

Bericht door rietrutten » di 30 okt 2012 15:38

Bedankt!! Al snap ik nog steeds niet wat er nu fout ging. Ik heb het uiteindelijk opgelost door een bestandje te maken met alleen de bewuste foto er in zodat er geen andere geladen konden worden.

Gesloten