Bruidssieraden

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
Mariska77
Bead Reader
Bruidssieraden

Bericht door Mariska77 » do 22 feb 2007 17:31

Gezien ik zelf ook ga trouwen, net als een aantal andere dames hier op het forum en ik begreep dat er nog wat inspiratie nodig was wil ik jullie graag mijn bruidsprobeersels laten zien
Ik ben nieuw hier dus weet niet of het me gaat lukken om de fotos te uploaden...

even proberen of mijn creaties verschijnen

Bij deze ketting op de foto hierboven moeten er nog wel een aantal strengen bij zodat ie net zo "wollig" word als de armband op het eerste plaatje

[/img]
Laatst gewijzigd door Mariska77 op ma 05 mar 2007 17:25, 2 keer totaal gewijzigd.
een echte crea bea ben ik niet maar doe mn best er 1 te worden....

Mariska77
Bead Reader

Bericht door Mariska77 » do 22 feb 2007 17:35

JOEPIE gelukt...
handig formuliertje zeg!!!

Kaatje Kraal
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Kaatje Kraal » do 22 feb 2007 18:54

Wow! Die eerste vind ik wel heel mooi! Uitleg :?:
Groetjes van Karin alias Kaatje Kraal

Mariska77
Bead Reader

Bericht door Mariska77 » do 22 feb 2007 21:27

Dank je Karin, heb m gepikt uit een bruidsmagazine...

de ketting eronder moet diezelfde uitstraling krijgen alleen moeten er nog wat strengen bijgevoegd worden....ben inmiddels al iets verder dan op deze foto.

uitleg:
je kiest een rocaille in de kleur die je mooi vind en nylondraad met een dikte van 0,40mm
dan begin je met het rijgen van 10 rocailles welke je apart houd, dan nog 10 rocailles waarbij je je draad er 9 terug steekt zodat de 10e een lusje heeft en als uiteinde dient, trek alles zo aan dat het aansluit op de 15 eerder geregen rocailles
dan rijg je weer 15 rocailles welke je weer apart houd (lees aanschuift bij de eerder geregen rocailles) en dan weer 10 waarbij je je draad er 9 terug steekt en weer aantrekt totdat het aansluit op je eerder geregen deel..
dit doe je net zo lang tot je ver genoeg bent dat je 1 keer om je pols of nek kan (nek was bij mij 20 "stokjes") en daarbij eindig je met 5 rocailles
bij elke nieuwe streng die je rijgt moet je alleen wel met minder kraaltjes beginnen en met meer eindigen met een max van 15 als je begin en eind bij elkaar opteld dit om het springerige effect te krijgen als je nl iedere streng met dezelfde hoeveelheid begint en eindigt vallen alle "stokjes" op dezelfde plek..
het afwerken kan je doen door eerst meerder strengen te rijgen en er dan 2 of 3 met tegelijk door een kalotje te halen of makkelijker, elke streng apart afwerken dmv er 2 knijpkralen op te rijgen, dan een lus maken om een ringetje heen en weer terug steken door de knijpkralen die je dan vastknijpt..

als je een grotere foto wil stuur me dan even je email adres in PB dan mail ik je m even, kan je het misschien wat beter bekijken....

Succes!

dekker
Bead Professional

Bericht door dekker » do 22 feb 2007 21:42

:D hele mooie sieraden :D

maar als je je creaties wilt laten zien op dit forum moet je het plaatsen bij show je eigen creaties. dit topic is meer bedoelt voor tips wat te doen met bepaalde kralen die je hebt, dat soort dingen :wink:
Groetjes Marit

Mariska77
Bead Reader

Bericht door Mariska77 » vr 23 feb 2007 09:52

oh sorry, dacht dat het ging over bruidssieraden en of er nog ideeen waren hiervoor..

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » vr 23 feb 2007 20:19

Dan had het een antwoord in dat topic moeten zijn :wink: Ik verplaats deze in ieder geval naar "eigen creatie's"

Vind vooral het derde kettinkje heel schattig en stijlvol.
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Mariska77
Bead Reader

Bericht door Mariska77 » za 24 feb 2007 10:23

@mar-joya

gezien ik hier nieuw ben wist ik niet hoe dat moest en in het formulier om foto's te plaatsen stond ook dat je een nieuw topic moest aanmaken....vandaar

bedankt voor het verplaatsen

Kaatje Kraal
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Kaatje Kraal » ma 05 mar 2007 17:12

Ik heb ongeveer dezlefde ketting gemaakt, en daarbij ook een oorbel ontworpen.... Ik heb er pas een gemaakt, want ik wilde eerst eens wat reacties afwachten dus....ben benieuwd...

[url=http://fotos.kralen.com/forum/287_ ... [/img_max]

[/url]
Groetjes van Karin alias Kaatje Kraal

Mariska77
Bead Reader

Bericht door Mariska77 » ma 05 mar 2007 17:28

oh die oorbel is leuk geworden Karin

Moet hoog nodig weer eens een paar nieuwe foto's plaatsen, heb alweer een heel nieuw setje gemaakt (ketting, armband en oorbellen)

Maris

Kamelot
Bead Chatter

Bericht door Kamelot » di 06 mar 2007 15:37

Heel leuk allemaal!
Beady Greetzzz,

Kamelot

Gesloten