04/04 cloissone kralen
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Ondanks de drukte heb ik toch nog een creatie kunnen maken. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van allemaal cloissone kralen.

Beading to relax
Ik ben gek op deze kralen, vindt het ook een mooie ketting in een mooie kleur.
Ik zou alleen het trosje onderaan minder vol maken ,het aantal sliertjes leidt erg de aandacht af van de mooie kralen. Persoonlijk zou ik 1 of 2 genoeg vinden.
groetjes Wilma
Ik zou alleen het trosje onderaan minder vol maken ,het aantal sliertjes leidt erg de aandacht af van de mooie kralen. Persoonlijk zou ik 1 of 2 genoeg vinden.
groetjes Wilma
Talent is een aangeboren geluk,
maar het is ook een talent om dat te gebruiken.
maar het is ook een talent om dat te gebruiken.
-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Cloisonne kralen vind ik ook heel erg mooi...ik zou er alleen nooit een ketting vol mee maken...ik vind het mooi wat je gedaan hebt hoor...absoluut, alleen het bijzondere van de kralen onderdrukt het een beetje nu....
Ik zou dat trosje anders hebben gemaakt; een rijte rocailles rijgen en dan onderaan een cloisonne kraalte aan kettelen..en dan zo een paar bij elkaar.
Ik zou dat trosje anders hebben gemaakt; een rijte rocailles rijgen en dan onderaan een cloisonne kraalte aan kettelen..en dan zo een paar bij elkaar.
What's life whithout beads