Swarovski in 9 kleuren...
jan 9 ----sudoku , protype
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- dolfijn
- Bead Lover
- Contacteer:
Dit was een ingeving toen ik vanacht niet kon slapen en er een puzzel bijpakte...toen dacht ik aan kralen ..en dit is het resultaat , een prototype om te zien wat je er van denkt ...

Groetjes,
Linda
Linda
- miss beady
- Bead Designer
-
vicky stellwag
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Heb je 18 gauge gebruikt voor de vierkant? en 22 om te rijgen ofzo?
- dolfijn
- Bead Lover
- Contacteer:
dank u!Sandra schreef:![]()
![]()
zowel heel origineel als mooi.
![]()
Ik zou hem zeker dragen, en dan niet zozeer omdat het sudoku is, maar omdat het wire is met swarovski. Ook als je het woord sudoku er niet bij had gezegd, had ik het mooi gevonden. Ik zou dan niet hebben gesnapt waarom de kleuren 'willekeurig' geregen zijn, maar zo als sudoku...echt leuk!
Heb je 18 gauge gebruikt voor de vierkant? en 22 om te rijgen ofzo?
Groetjes,
Linda
Linda
- Christel15_04_83
- Bead Starter