05-12 armband van glaskralen workshop

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
Gebruikersavatar
Dorith
Bead Intelligent
Berichten:1429
Lid geworden op:zo 10 aug 2003 19:24
Locatie:Lelystad
Contacteer:
05-12 armband van glaskralen workshop

Bericht door Dorith » di 05 dec 2006 15:51

Hoi!
In het topic van de wedstrijd heb ik hem al laten zien maar ik doe het hier ook een keer.
Vorige week maandag had ik mijn 'prijs' , een workshop glaskralen maken in Nunspeet bij Foks Jewels thuis. :D
Nou het was helemaal super!! Ik kan al een week nergens anders meer aan denken en ben al veel aan het speuren nar een brander. Dus..nieuwe hobby erbij! :P :shock: :D
Dit is het resultaat geworden. Steeds een voorbeeld van Jolanda en daarna mocht ik. op de tweede foto kun je zien welke ik gemaakt heb. En ja ook die pukkelkraal vooraan....daar ben ik zooooo trots op!! :oops: :D

Ik heb er gelijk een armband van geregen..
zo is de armband:
Afbeelding

En deze kralen heb ik eruit gemaakt:
Afbeelding

Groetjes Dorith!
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet :)

Gebruikersavatar
Sandy25
Bead Lover
Berichten:485
Lid geworden op:ma 09 okt 2006 19:28
Locatie:Apeldoorn

Bericht door Sandy25 » di 05 dec 2006 15:54

:shock: :shock: :shock:
Wowie, echt heel erg mooi!
Groetjes Sandra

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » di 05 dec 2006 15:57

Wow :shock: gaaf zeg!

Ik wil ook zo graag een workshop doen.... maar ben wel bang dat ik dan ook m'n eigen brander "moet" :wink:
~Audrey~

m@rlies

Bericht door m@rlies » di 05 dec 2006 16:11

Super!
Ik heb afgelopen weekend voor het eerst gebrand en heb alle spullen in huis, dus ik hoop vanavond te branden :D

Als je zelf een brander aan wilt schaffen zou ik als ik jou was oop http://www.sansiera.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kijken, zij verkoopt een nieuwe brander die goedkoper is als de conkinectmaar minstens net zo goed.

Gebruikersavatar
Dorith
Bead Intelligent
Berichten:1429
Lid geworden op:zo 10 aug 2003 19:24
Locatie:Lelystad
Contacteer:

Bericht door Dorith » di 05 dec 2006 16:28

m@rlies schreef:Super!
Ik heb afgelopen weekend voor het eerst gebrand en heb alle spullen in huis, dus ik hoop vanavond te branden :D

Als je zelf een brander aan wilt schaffen zou ik als ik jou was oop http://www.sansiera.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kijken, zij verkoopt een nieuwe brander die goedkoper is als de conkinectmaar minstens net zo goed.
ja, die ken ik..zit er ook steeds naar te kijken..heb jij die ook bestelt'?
Ik heb nu gebrand op een conkinect..
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet :)

m@rlies

Bericht door m@rlies » di 05 dec 2006 16:33

Dorith schreef:
m@rlies schreef:Super!
Ik heb afgelopen weekend voor het eerst gebrand en heb alle spullen in huis, dus ik hoop vanavond te branden :D

Als je zelf een brander aan wilt schaffen zou ik als ik jou was oop http://www.sansiera.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kijken, zij verkoopt een nieuwe brander die goedkoper is als de conkinectmaar minstens net zo goed.
ja, die ken ik..zit er ook steeds naar te kijken..heb jij die ook bestelt'?
Ik heb nu gebrand op een conkinect..
Ik heb de conkinect van iemand overgenomen, een paar dagen erna was de dragonbreeze te koop, hihihi. Maar op het grote glasforum waar jij je net hebt aangemeld zijn mensen die wel de brander hebben en er is ook al iemand die kralen heeft laten zien die ze met de dragon breeze heeft gemaakt :D

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 05 dec 2006 17:05

Waanzinnig en terecht trots :thumb:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
jappeleintje
Bead Believer
Berichten:247
Lid geworden op:wo 14 jun 2006 11:08

Bericht door jappeleintje » di 05 dec 2006 20:26

Logisch dat je trots bent op die pukkelkraal...hij is ook ontzettend mooi! Was dit je eerste keer dat je kralen hebt gebrand? Dan zijn ze super geworden zeg!
groetjes, Monique

Afbeelding
big brother is watching you

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » wo 06 dec 2006 10:24

Heel erg mooi!

vicky stellwag
Bead Intelligent
Berichten:1408
Lid geworden op:za 09 sep 2006 13:58
Locatie:duiven
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » wo 06 dec 2006 11:18

super mooie kralen heb je gemaakt. :D
What's life whithout beads

Christel
Bead Fan
Berichten:315
Lid geworden op:vr 20 aug 2004 19:22

Bericht door Christel » wo 06 dec 2006 19:21

flapflap schreef:
Ik wil ook zo graag een workshop doen.... maar ben wel bang dat ik dan ook m'n eigen brander "moet" :wink:
Ja :lol: :lol: die eigenschap heb ik helaas ook, dus durf ik ook geen workshop te doen :wink: :lol:
Groetjes Christel

Christel
Bead Fan
Berichten:315
Lid geworden op:vr 20 aug 2004 19:22

Bericht door Christel » wo 06 dec 2006 19:22

nog vergeten te schrijven:
Dorith: je kralen zijn geweldig! :love:
Groetjes Christel

Gesloten