mijn eerste met kralen geborduurde armband.

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gebruikersavatar
Fanny
Bead Fan
Berichten:321
Lid geworden op:ma 24 jul 2006 13:57
Locatie:Gent/Belgie
Contacteer:

Bericht door Fanny » wo 22 nov 2006 19:35

frieda van dam schreef:dank je wel!
de armband word speciaal gemaakt om te bekleden en je kunt ze bij
http://www.lageodeperles.be" onclick="window.open(this.href);return false; kopen ze bestaan in verschillende modellen.
in amerika kun je ze ook krijgen voor halssieraden .
liefs frietje :wink:
Heb ze net gezien de gewone zijn jammer genoeg uitverkocht, maar ga het in het oog houden))))
Ik ga het ook wel eens proberen (in het boek beading with cabouchons staat er ook een heel mooie armband)

Fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))

frieda van dam
Bead Monster
Berichten:4508
Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
Locatie:grimbergen
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » wo 22 nov 2006 19:55

klopt fanny ik heb ook het boek.
ik ga zaterdag naar martine en zal eens kijken of ze die armbanden al weer heeft.
liefs frietje :wink:
kralengek

Gebruikersavatar
samira
Bead Fanatic
Berichten:1898
Lid geworden op:zo 30 jan 2005 12:04

Bericht door samira » wo 22 nov 2006 21:28

Heel erg mooi joh Frieda! Hartstikke leuk! :applaus2:
Groetjes Wendy

Pijkie
Bead Dreamer
Berichten:599
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 14:02
Locatie:Utrecht

Bericht door Pijkie » wo 22 nov 2006 21:36

Echt super Frieda! Wat een engelengeduld moet jij hebben! :applaus2:

Gebruikersavatar
MiekeN
Bead Designer
Berichten:861
Lid geworden op:do 02 nov 2006 18:18
Locatie:Rotterdam
Contacteer:

Bericht door MiekeN » zo 26 nov 2006 13:25

Fanny schreef:
frieda van dam schreef:dank je wel!
de armband word speciaal gemaakt om te bekleden en je kunt ze bij
http://www.lageodeperles.be" onclick="window.open(this.href);return false; kopen ze bestaan in verschillende modellen.
in amerika kun je ze ook krijgen voor halssieraden .
liefs frietje :wink:
Heb ze net gezien de gewone zijn jammer genoeg uitverkocht, maar ga het in het oog houden))))
Ik ga het ook wel eens proberen (in het boek beading with cabouchons staat er ook een heel mooie armband)

Fanny
:?
Mijn Frans c'est impossible et terrible aussie (;))... ik weet niet eens waar ik naar zoeken moet op die site!
Hoe heten die te bewerken armbanden in het Frans, Nederlands of Engels? Iemand in Rotterdam en omstreken die ze verkoopt?

Ik vind 'm ronduit super!, Frieda!
:perfect:

MiekeN

Gebruikersavatar
N.Valk
Bead Interested
Berichten:128
Lid geworden op:ma 17 apr 2006 15:20
Contacteer:

Bericht door N.Valk » zo 26 nov 2006 16:02

:P Helemaal geweldig :!: :applaus2:
Groetjes Nancy

frieda van dam
Bead Monster
Berichten:4508
Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
Locatie:grimbergen
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » zo 26 nov 2006 17:51

dank je wel dames

kijk eens bij http://www.fantasybeading.com" onclick="window.open(this.href);return false; en dan bij supplies
mieke en fanny want martine heeft ze niet meer ik heb ze bijna allemaal gekocht gisteren en ze komen waarschijnlijk pas in april weer binnen zij ze tegen me :lol:
liefs frietje :wink:
kralengek

Gebruikersavatar
shadow
Bead Designer
Berichten:933
Lid geworden op:zo 11 sep 2005 15:42
Locatie:gelderland
Contacteer:

Bericht door shadow » zo 26 nov 2006 18:25

Laat die armbanden wel aan jou over!!!
dat is je wel toe vertrouwt!
Maar duurt wel lang ,wachten tot april :?

liefs Marianne
Blijf jezelf, en niet zoals anderen je willen zien!

frieda van dam
Bead Monster
Berichten:4508
Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
Locatie:grimbergen
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » zo 26 nov 2006 20:00

daarom heb ik alles gekocht kan ik voorlopig vooruit.
liefs frietje :wink:
kralengek

Gebruikersavatar
Fanny
Bead Fan
Berichten:321
Lid geworden op:ma 24 jul 2006 13:57
Locatie:Gent/Belgie
Contacteer:

Bericht door Fanny » ma 27 nov 2006 07:04

frieda van dam schreef:dank je wel dames

kijk eens bij http://www.fantasybeading.com" onclick="window.open(this.href);return false; en dan bij supplies
mieke en fanny want martine heeft ze niet meer ik heb ze bijna allemaal gekocht gisteren en ze komen waarschijnlijk pas in april weer binnen zij ze tegen me :lol:
liefs frietje :wink:
Ik zal aan een vriendin vragen die Visa heeft (want mijn man wil niet hij zegt dat dat nooit te vertrouwen is!!! Mannen he grrrrrr)Om het voor mij anders daar te bestellen. kan ik het ook eens gaan proberen haha.

Maar toch bedankt om het te laten weten
Fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))

Gebruikersavatar
MiekeN
Bead Designer
Berichten:861
Lid geworden op:do 02 nov 2006 18:18
Locatie:Rotterdam
Contacteer:

Bericht door MiekeN » ma 27 nov 2006 16:30

Fanny schreef:... Ik zal aan een vriendin vragen die Visa heeft (want mijn man wil niet hij zegt dat dat nooit te vertrouwen is!!! Mannen he grrrrrr)Om het voor mij anders daar te bestellen. kan ik het ook eens gaan proberen haha.

Maar toch bedankt om het te laten weten
Fanny
Op het gevaar af dat ik een foremregel overtreed nu omdat ik 'reclame' maak voor iets (knal deze boodschap er dan maar gelijk weer af!): Het is heel simpel en gratis om een paypal-account aan te maken. Daarmee kun je veilig over de hele wereld betalen en betaald worden. Ik heb er al jaren een en het is onderdeel van The Americam Bank (zit ook in Amsterdam - zorg dat je bij je aanvraag "Nederland" selecteert), en is dus wel vertrouwd. e-Bay en andere sites zweren erbij!

:idea:
MiekeN

Gebruikersavatar
Fanny
Bead Fan
Berichten:321
Lid geworden op:ma 24 jul 2006 13:57
Locatie:Gent/Belgie
Contacteer:

Bericht door Fanny » ma 27 nov 2006 19:17

MiekeN schreef:
Fanny schreef:... Ik zal aan een vriendin vragen die Visa heeft (want mijn man wil niet hij zegt dat dat nooit te vertrouwen is!!! Mannen he grrrrrr)Om het voor mij anders daar te bestellen. kan ik het ook eens gaan proberen haha.

Maar toch bedankt om het te laten weten
Fanny
Op het gevaar af dat ik een foremregel overtreed nu omdat ik 'reclame' maak voor iets (knal deze boodschap er dan maar gelijk weer af!): Het is heel simpel en gratis om een paypal-account aan te maken. Daarmee kun je veilig over de hele wereld betalen en betaald worden. Ik heb er al jaren een en het is onderdeel van The Americam Bank (zit ook in Amsterdam - zorg dat je bij je aanvraag "Nederland" selecteert), en is dus wel vertrouwd. e-Bay en andere sites zweren erbij!

Mieke bedankt voor de tip, maar is dat ook niet via Visa dat je daar aan geraakt? En ik woon in Belgie)))) Maar ik ken wel iemand die dat ook gebruikt, misschien eens bij haar gaan horen wat en hoe alles te gebruiken.

Fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))

frieda van dam
Bead Monster
Berichten:4508
Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
Locatie:grimbergen
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » ma 27 nov 2006 19:38

paypal is echt heel veilig hoor en bovendien ben je verzekerd.
ik gebruik het ook al een hele tijd en heb nog nooit een probleem gehad.
liefs frietje :wink:
kralengek

Gesloten