24-10: 2 gehaakte kettingen en een armband

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
Ilsemarie
Bead Starter
Berichten:87
Lid geworden op:za 30 sep 2006 19:00
Locatie:Haren
Contacteer:
24-10: 2 gehaakte kettingen en een armband

Bericht door Ilsemarie » di 24 okt 2006 11:11

Jaja... ik ben flink op dreef de laatste dagen. Ik zoek wat afleiding en vind dat gelukkig goed in de kralen. Even de gedachten ergens anders bij! :D

Klikken = Groter

Afbeelding
Met beigemix van kraaltotaal (glas)

Afbeelding
Turquase rocailles van 3x4 mm (glas)

Afbeelding
transparant mat van Creadream! :D (glas)

Ik heb veel bruine kleren dus die bovenste zal ik waarschijnlijk veel dragen. Ik heb toevallig ook nog een mooi donkerblauw truitje en een aqua/turquase jasje dus daar past de middelste mooi bij. En die onderste kan mooi met een witte blouse of bij een witte broek. Achja, er valt weer van alles te combineren :D

Gebruikersavatar
MariekeV
Bead Producer
Berichten:1097
Lid geworden op:di 19 jul 2005 08:37

Bericht door MariekeV » di 24 okt 2006 12:50

Wauw! Ik vind ze alle drie erg mooi! :D

Gebruikersavatar
Sandy25
Bead Lover
Berichten:485
Lid geworden op:ma 09 okt 2006 19:28
Locatie:Apeldoorn

Bericht door Sandy25 » di 24 okt 2006 14:48

Leuk!
Groetjes Sandra

Gesloten