3-09 nieuwe ketting, advies gevraagd. Nieuwe poging!

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
floortje
Bead Believer
Contacteer:
3-09 nieuwe ketting, advies gevraagd. Nieuwe poging!

Bericht door floortje » zo 03 sep 2006 17:19

Ik heb weer een nieuwe ketting gemaakt en dit keer wat onzeker :? over de uitkomst, ik zou graag advies willen: zouden jullie het zo laten of iets aan veranderen?

Afbeelding

Er zitten kleine zee-egeltjes, schelpjes, kasmirkralen en camee in verwerkt.
Laatst gewijzigd door floortje op ma 04 sep 2006 12:20, 2 keer totaal gewijzigd.

Joyce1977
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Joyce1977 » zo 03 sep 2006 17:22

Ik vind het een super gave ketting en camee vind ik erg mooi, maar ik zou de twee hangers in deze ketting weglaten, daar word ie volgens mij veel mooier van. De hangers op zich zijn wel erg gaaf!!!
Groetjes, Joyce

Afbeelding

Lenny
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Lenny » zo 03 sep 2006 17:25

Ik vind zelf de hanger onderaan te groot, maar dat is iets persoonlijks. Verder vind ik de ketting bijzonder mooi.

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » zo 03 sep 2006 17:34

Super gave ketting! alleen ik had persoonlijk de grote ronde witte kraal weggehouden. Die stoort me. ;)
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

red lady
Bead Dreamer

Bericht door red lady » zo 03 sep 2006 17:53

ik zou er twee kettingen van maken ,want ze zijn beiden heel erg mooi maar doordat ze samen vallen is het net iets veel . :wink: het zijn wel hele mooie kralen en schelpen zeg
groetjes @uror@
life is not easy and it will never be.
but you must remember you've got friends,
and one of them is me.

alinda787
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door alinda787 » zo 03 sep 2006 18:04

Vind het een mooie ketting, vooral de materialen die erin verwerkt zijn. Ikzelf zou alleen de camee's eraf halen en de 2 kettingen wat dichter op elkaar maken.

Lissie
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Lissie » zo 03 sep 2006 18:11

Ik ga met Red Lady mee, ik zou er ook twee kettingen van maken. Dan heb je twee supermooie kettingen!

Hilde
Bead Intelligent

Bericht door Hilde » zo 03 sep 2006 18:16

red lady schreef:ik zou er twee kettingen van maken ,want ze zijn beiden heel erg mooi maar doordat ze samen vallen is het net iets veel . :wink: het zijn wel hele mooie kralen en schelpen zeg
Was ook gelijk mijn gedachte. Ben het hier dus helemaal mee eens.
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Angelaa
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Angelaa » zo 03 sep 2006 18:18

ik vind m erg mooi lekker herfstachtig alleen die grote witte kraal, die 2 camee hangers en die grote schelphanger weg dan istie perfecto ;)
en de bovenste ketting zeg maar wat langer maken
Groetjes, Angela

Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 03 sep 2006 18:32

Grappig dat iedereen andere mening heeft. :)

Ik vind het mooi gemaakt, mooie artikelen, passen goed bij elkaar. Moet eerlijk bekennen dat ik het druk vind en nooit zoiets zou dragen, maar dat is een persoonlijke maak.

Ik zou niet 2 hangers daarboven doen, of geen, of 1 in het midden. Ik persoonlijk vind zonder mooier.

Denk dat ikzelf 2 kettingen zou hebben gemaakt, maar ja datis mijn persoonlijke smaak.

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » zo 03 sep 2006 18:45

Ria schreef:Super gave ketting! alleen ik had persoonlijk de grote ronde witte kraal weggehouden. Die stoort me. ;)
en daarvoor in de plaats had ik daar één camee gehangen, dan klopt hij voor mij optisch meer...

(heb niet alle berichten gelezen, dus misschien dat iemand het al geopperd heeft, maar dit schoot mij meteen in mijn hoofd :D)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Kiki
Bead Lover

3-09 niewe ketting, advies gevraagd

Bericht door Kiki » zo 03 sep 2006 19:10

red lady schreef:ik zou er twee kettingen van maken ,want ze zijn beiden heel erg mooi maar doordat ze samen vallen is het net iets veel . :wink: het zijn wel hele mooie kralen en schelpen zeg
Dat is ook mijn eerste gedachte toen ik de foto zag; erg mooi, maar veel te druk voor één ketting
The next bracelet is just a bead away

Afbeelding

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » zo 03 sep 2006 19:13

Ik vind die super, maar ik zou de camees vervangen door iets anders. Ik vind het feit dat die bepaalde hanger er 2 keer in zit een beetje raar.

m@rlies

Bericht door m@rlies » zo 03 sep 2006 19:16

Mar-JoYa schreef:
Ria schreef:Super gave ketting! alleen ik had persoonlijk de grote ronde witte kraal weggehouden. Die stoort me. ;)
en daarvoor in de plaats had ik daar één camee gehangen, dan klopt hij voor mij optisch meer...

(heb niet alle berichten gelezen, dus misschien dat iemand het al geopperd heeft, maar dit schoot mij meteen in mijn hoofd :D)
Dit vind ik ook :D 2 camees is teveel

floortje
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door floortje » zo 03 sep 2006 20:28

Nou ik ben gewoon weer inderdaad bij de "basis" begonnen en ben er inderdaad wel meer tevreden over als de eerste versie, wat vinden jullie nu?

Afbeelding

Gesloten