22/06 koraalketting + spiraalarmband

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
22/06 koraalketting + spiraalarmband

Bericht door Sandra » do 22 jun 2006 20:21

Ik heb een koraalketting gemaakt en was heel leuk om te doen. :) Met dank aan Samira voor haar tips over de kleuren. :)



Als iemand nog een tip heeft wat voor armband er leuk bij zou passen...misschien dat ik anders toch ook daarvoor koraaltechniek gebruik...Vind het nl leuk de chips er weer bij te gebruiken maar er zijn eigenlijk weinig technieken waar je dat leuk kan gebruiken volgens mij...

Was begonnen met dit maar het wordt wel erg breed, en als ik toch al weet dat ik het dan nooit draag. ;)



update: en als je avondje bezig ben met millifiori kralen verpakken kan je het niet laten wat voor jezelf te maken. :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door Sandra op do 22 jun 2006 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
cakira
Bead Lover
Berichten:425
Lid geworden op:za 15 feb 2003 16:47
Locatie:aalsmeer
Contacteer:

Bericht door cakira » do 22 jun 2006 20:28

Oef die is niet mooi, die is PRACHTIG!! :kwijl: :love: wat een mooie kleur, ben er weg van.

Aangezien ik zelf ook een keer de koraalketting heb gemaakt dacht ik om de armband hetzelfde te maken als de hoofdband van de ketting en dat zo te laten of aan twee kanten kleine sliertjes te maken, alleen dan moeten de zijkanten wel hetzelfde zijn, want nu heb je natuurlijk een kant recht en een kant met een soort puntje.
Groetjes Conny


Als het leven je citroenen geeft, maak er dan limonade van!

Gebruikersavatar
N
Bead Producer
Berichten:1110
Lid geworden op:vr 06 feb 2004 09:40
Contacteer:

Bericht door N » do 22 jun 2006 20:32

Beautiful!!! *kwijl*
Je hebt m toch nog best snel af :wink:
Groetjes, Nicole.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 22 jun 2006 20:33

N schreef:Beautiful!!! *kwijl*
Je hebt m toch nog best snel af :wink:
haha valt mee hoor, was rond eind april begonnen. maar reeg niet iedere dag...en heb het inmiddels al 'n week klaar. :oops: nee tis heel leuk om te doen en gaat nog wel redelijk snel! wil keer proberen vrolijke variatie te maken met millifiori chips en minder lange slierten, kijken hoe dat wordt. :)

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 22 jun 2006 20:41

cakira schreef:Oef die is niet mooi, die is PRACHTIG!! :kwijl: :love: wat een mooie kleur, ben er weg van.

Aangezien ik zelf ook een keer de koraalketting heb gemaakt dacht ik om de armband hetzelfde te maken als de hoofdband van de ketting en dat zo te laten of aan twee kanten kleine sliertjes te maken, alleen dan moeten de zijkanten wel hetzelfde zijn, want nu heb je natuurlijk een kant recht en een kant met een soort puntje.
volgens de instructies moet je ene kant 3 kralen en andere kant 2 rijgen, maar je kan ook aan beide kanten 2 of 3 rijgen, dan is het wel symmetrisch. :) is dan chevron chain techniek trouwens...

Gebruikersavatar
Chantal
Bead Dreamer
Berichten:744
Lid geworden op:do 15 jul 2004 13:53
Locatie:Weesp
Contacteer:

Bericht door Chantal » do 22 jun 2006 21:38

Mooi zeg.
En leuk die chips. :D
Groetjes,
Chantal

Gebruikersavatar
Lavilia
Bead Chatter
Berichten:3558
Lid geworden op:do 19 mei 2005 21:55
Locatie:Leiden
Contacteer:

Bericht door Lavilia » do 22 jun 2006 22:17

Wow die is echt prachtig geworden Sandra!
groetjes ikke
Afbeelding

Gebruikersavatar
Madelief
Bead Chatter
Berichten:3625
Lid geworden op:do 27 mei 2004 12:26
Locatie:Mechelen - België

Bericht door Madelief » do 22 jun 2006 22:38

Als armband kan je misschien die boatechniek gebruiken die iemand onlangs heeft laten zien... ik weet helaas niet meer wie en waar :oops: Dat leek wel een beetje op de koraaltechniek, alleen moet je wel voor de stijl zijn. Ik vind het nogal 'te' zeker voor een armband :wink:

Je ketting is trouwens prachtig geworden!!! :D Mooie kleuren ook!

Gebruikersavatar
Kamelot
Bead Chatter
Berichten:3648
Lid geworden op:wo 07 jul 2004 20:07
Locatie:Leuven

Bericht door Kamelot » vr 23 jun 2006 00:47

Wauw, Sandra, heel erg mooi, zowel de ketting als de kleuren :)
Beady Greetzzz,

Kamelot

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » vr 23 jun 2006 08:11

Madelief schreef:Als armband kan je misschien die boatechniek gebruiken die iemand onlangs heeft laten zien... ik weet helaas niet meer wie en waar :oops: Dat leek wel een beetje op de koraaltechniek, alleen moet je wel voor de stijl zijn. Ik vind het nogal 'te' zeker voor een armband :wink:

Je ketting is trouwens prachtig geworden!!! :D Mooie kleuren ook!
Was Hennie volgens mij :wink: Vind de ketting knap gemaakt een een mooi kleurencombi, maar die armband :kwijl:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
samira
Bead Fanatic
Berichten:1898
Lid geworden op:zo 30 jan 2005 12:04

Bericht door samira » vr 23 jun 2006 08:16

Hij staat er op! Yes, yes ... finally! :lol:
Enne ... met dank voor de kleuren? Omdat ik toevallig van een paar tintjes weet welk nummer er bij welk kleurtje hoort?! :roll:

Je ketting is nog steeds mooi! :applaus2:
Groetjes Wendy

Gebruikersavatar
Romantica
Bead Intelligent
Berichten:1395
Lid geworden op:di 01 mar 2005 21:38
Locatie:Almere Buiten
Contacteer:

Bericht door Romantica » vr 23 jun 2006 08:44

Hij is echt prachtig geworden Sandra.
Ik vind het leuk om nu eens jouw werk hier op het forum te zien.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

DreamS
Bead Intelligent
Berichten:1484
Lid geworden op:vr 17 mar 2006 18:28
Locatie:Capelle a/d Ijssel
Contacteer:

Bericht door DreamS » vr 23 jun 2006 08:54

Erg mooi Sandra! :)
Die kleuren combinatie bij de koraalketting is erg goed gelukt ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
zandman
Bead Interested
Berichten:103
Lid geworden op:zo 26 mar 2006 22:55
Locatie:haarlem
Contacteer:

Bericht door zandman » vr 23 jun 2006 08:56

Mooie ketting die armband is ook erg leuk geworden met die milifiori kraaltjes

Gebruikersavatar
cakira
Bead Lover
Berichten:425
Lid geworden op:za 15 feb 2003 16:47
Locatie:aalsmeer
Contacteer:

Bericht door cakira » vr 23 jun 2006 09:59

sandra schreef:
cakira schreef:Oef die is niet mooi, die is PRACHTIG!! :kwijl: :love: wat een mooie kleur, ben er weg van.

Aangezien ik zelf ook een keer de koraalketting heb gemaakt dacht ik om de armband hetzelfde te maken als de hoofdband van de ketting en dat zo te laten of aan twee kanten kleine sliertjes te maken, alleen dan moeten de zijkanten wel hetzelfde zijn, want nu heb je natuurlijk een kant recht en een kant met een soort puntje.
volgens de instructies moet je ene kant 3 kralen en andere kant 2 rijgen, maar je kan ook aan beide kanten 2 of 3 rijgen, dan is het wel symmetrisch. :) is dan chevron chain techniek trouwens...

Bedankt voor de tip :thumb:
Groetjes Conny


Als het leven je citroenen geeft, maak er dan limonade van!

Gesloten