wegens tijdgebrek knutsel ik niet meer zo vaak. tja als je hele dag met kralen heb gewerkt, wil je wel zo af en toe wat anders zien dan kralen.

Deze heb ik gemaakt aan de hand van instructies uit 100%kraal.

Deze mix had ik al heel lang liggen. Ik heb 'n rok gekocht bij WE, geborduurd met dit soort kleuren. Zwarte truitje erbij en dan deze ketting...

Deze had ik gemaakt de zondag na de kralenmeeting van vorig jaar april...zoveel mooie creaties gezien, en zonnetje scheen buiten...had er weer helemaal zin in.

Deze heb ik ook al meer dan 'n jaar geleden gemaakt...het zijn foliekralen...ik heb ringetjes tussen de kralen geketteld om bedel aan te hangen, maar het is toch vaak even gedoe om het mooi recht te laten hangen voordat ik het aandoe...heb nog wat bedeltjes over, dus nog keer amrband en broche erbij maken.

Ik heb een roodpaarsige shirt met geborduurde bloemetjes...ook al van WE.

ik heb meerdere van dit soort gemaakt, lekker makkelijk en leuk om cadeau te doen. ik krijg deze mix wel weer, duurt alleen nog +- 1 maand..

leuk voor de zomer

en deze voor de winter..
dat zijn ze weer geloof ik!! voorlopig niet veel, hoewel ik wel iets speciaals wil rijgen voor bij buikdansen...maar ja foto-album...video-opnames bewerken...voorlopig weer genoeg te doen.