28-03 creaties van afgelopen weken...maanden..jaren ;)

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
28-03 creaties van afgelopen weken...maanden..jaren ;)

Bericht door Sandra » di 28 mar 2006 18:48

hi allemaal,
wegens tijdgebrek knutsel ik niet meer zo vaak. tja als je hele dag met kralen heb gewerkt, wil je wel zo af en toe wat anders zien dan kralen. ;) maar ik heb al heeeeel lang geen creaties laten zien, waardoor ik nu alweer een hele lijstje heb. :lol:

Deze heb ik gemaakt aan de hand van instructies uit 100%kraal. :) Leuk om te doen, voor herharling vatbaar.

Deze mix had ik al heel lang liggen. Ik heb 'n rok gekocht bij WE, geborduurd met dit soort kleuren. Zwarte truitje erbij en dan deze ketting... ;) beetje kitch misschien maar ik vind het wel leuk. :)

Deze had ik gemaakt de zondag na de kralenmeeting van vorig jaar april...zoveel mooie creaties gezien, en zonnetje scheen buiten...had er weer helemaal zin in. :)

Deze heb ik ook al meer dan 'n jaar geleden gemaakt...het zijn foliekralen...ik heb ringetjes tussen de kralen geketteld om bedel aan te hangen, maar het is toch vaak even gedoe om het mooi recht te laten hangen voordat ik het aandoe...heb nog wat bedeltjes over, dus nog keer amrband en broche erbij maken. :)

Ik heb een roodpaarsige shirt met geborduurde bloemetjes...ook al van WE. ;) toevallig precies zoals de zilveren bloemetjes. :D had ik meteen weer reden om 'n ketting te kettelen. ;) binnenkort eens armbandje bij maken, tijdens leuke film ofzo...

ik heb meerdere van dit soort gemaakt, lekker makkelijk en leuk om cadeau te doen. ik krijg deze mix wel weer, duurt alleen nog +- 1 maand.. :(

leuk voor de zomer :) had het dan ook vorige zomer gemaakt. ;)

en deze voor de winter..

dat zijn ze weer geloof ik!! voorlopig niet veel, hoewel ik wel iets speciaals wil rijgen voor bij buikdansen...maar ja foto-album...video-opnames bewerken...voorlopig weer genoeg te doen. ;)

:)Linda:)
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door :)Linda:) » di 28 mar 2006 18:50

Leuk! Vooral die tweede vind ik erg mooi!
:D Linda :D

essie2395
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door essie2395 » di 28 mar 2006 18:56

zo, jij bent goed bezig geweest zeg!

Ik vind vooral je tweede en de paarse erg mooi!
kralengroetjes, Esther

DreamS
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door DreamS » di 28 mar 2006 18:58

Leuk!!
Mooie kleurtjes en mooie kralen :d
Afbeelding

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » di 28 mar 2006 19:07

Ik was van de week nog aan het denken: wat jammer dat we zo weinig creaties van Sandra zien, en kijk, ik word op mijn wenken bediend :wink:
De eerste twee vind ik heel leuk met al die kleurtjes en ook de laatste twee vind ik heel leuk, zowel de techniek als de kleuren.

samira
Bead Fanatic

Bericht door samira » di 28 mar 2006 19:14

katskralen schreef:... wat jammer dat we zo weinig creaties van Sandra zien, en kijk, ik word op mijn wenken bediend :wink: ...
Yep! En daar zijn ze dan! Vind vooral de eerste twee lekker bont en fleurig! Leuk! :applaus2:
Groetjes Wendy

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 28 mar 2006 19:17

grappig dat de drukste het populairst zijn. :) zal het trouwens aandoen bij de kralenmeeting (die 2de)...dan mag je toch zoveel onder de kralen als je zelf wil. lachen1

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » di 28 mar 2006 19:22

Wow!!! :(L) Mooie sieraden heb je gemaakt!!! Vooral de eerste, de rozige en de blauwe, maar eigenlijk vind ik ze allemaal even leuk! :kwijl:
Kralenkip....

Dorith
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Dorith » di 28 mar 2006 19:26

ik vind het leuk om de creaties van jou te zien!!! Leuk spul allemaal!!!mooie kralen, hoe kan het ook anders! :wink:
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet :)

Mystica
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mystica » di 28 mar 2006 19:31

Wat een leuke sieraden :).

Prachtig werk :thumb:!
Groetjes Evi

Tessa
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Tessa » di 28 mar 2006 19:39

Lekker vrolijk de eerste 2! Helemaal super sandra! leuk om ook jou creaties eens te zien!
Groetjes van deze kralenverslaafde!

Lotte A.
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Lotte A. » di 28 mar 2006 21:46

Mooi zeg, volgens mij heeft zo ongeveer iedereen hier de zomer in z'n bol, er komen allemaal zoveel kleurige en zomerse creaties tevoorschijn!!!!

Je hebt er trouwens een hoop gemaakt.....

:D :D :D
groetjes Lotte

N
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door N » wo 29 mar 2006 10:54

Ik vind ze allemaal leuk, maar de blauwe gekettelde vind ik het allermooist!
Die staat toch ook in je reclames?
Groetjes, Nicole.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 29 mar 2006 11:16

thanx. ja klopt, de blauwe geknoopte ook. was toen nogal gehaast gemaakt want moest snel zijn om nog op tijd flyers te laten drukken, maar was gelukkig nog wel redelijk gelukt. :)

Zinnia
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Zinnia » wo 29 mar 2006 13:07

De eerste drie zijn mooi, lekker fleurig.
groetjes,
Zinnia

Gesloten