08.02.06 Tiffany-setje
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Lang voordat ik verslaafd raakte aan kralen - een jaar of 3 geleden, denk ik - werkte ik vooral met glas(-in-lood, Tiffany, brandschilderen en fusen). Ik ging daarvoor een dag in de week naar een glazenier. Daar bestelde een klant eens een Tiffany-sieradensetje, dat ik toen voor haar gemaakt heb. Ik was 't allang vergeten, totdat ik er een ('ouderwetse') foto van tegenkwam. Het leek me wel aardig die te scannen en hier te laten zien:

Groeten,
Corriejanne
ooooooooooooooooooooooooooo
Gezondheid is de schoonste parel.
Corriejanne
Wat grappig dat jullie 't wel leuk vinden. Ik beschouw het zelf een beetje als een jeugdzonde, en vraag mij af wie het draagt. De bewuste klant heb ik namelijk nooit gezien. De glazenier had mij alleen maar verteld wat de opdracht was, die ik thuis (onbetaald) heb uitgevoerd. Zelf werkt(e) hij namelijk niet met Tiffany.
Groeten,
Corriejanne
Corriejanne