22-01-2006 Nog een paar van mij

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gebruikersavatar
Fester
Bead Addict
Berichten:2122
Lid geworden op:zo 14 sep 2003 16:30
Locatie:Nederweert
Contacteer:

Bericht door Fester » ma 23 jan 2006 19:26

Ontzettend mooi! :P

Gebruikersavatar
Lavilia
Bead Chatter
Berichten:3558
Lid geworden op:do 19 mei 2005 21:55
Locatie:Leiden
Contacteer:

Bericht door Lavilia » di 24 jan 2006 23:50

Mooi geworden, vooral de hangers met de wire
groetjes ikke
Afbeelding

frieda van dam
Bead Monster
Berichten:4508
Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
Locatie:grimbergen
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » wo 25 jan 2006 13:06

Madelief schreef:
Pee schreef:Ook deze zijn heel erg mooi!!
Die tweede is mijn favo kleur, heel mooi! (mag ik zo brutaal zijn om te vragen waar je de kralen vandaan hebt die je hebt gebruikt?)
Ben ik ook maar even brutaal om in Frieda's plaats te antwoorden maar als je het hebt over de gewirede kralen, die komen van bij Veritas (een Belgische winkel)... Pienjo heeft er onlangs een paarse ketting van laten zien!
dank je madelief want kon niet antwoorden omdat ik al weg was naar de zee.
ik vind de prijzen super interessant want ik heb ze in een in een andere winkel gezien maar zonder wiredraad en daar kosten ze voor de hanger 3,50 en de langwerpige kralen 2,50 terwijl ze bij veritas respectivelijk
1,00 en 0,50 zijn.
liefs frietje :wink:
kralengek

Gebruikersavatar
Pee
Bead Aholic
Berichten:4328
Lid geworden op:zo 25 jan 2004 23:10
Locatie:Breskens
Contacteer:

Bericht door Pee » wo 25 jan 2006 13:20

frieda van dam schreef:
Madelief schreef:
Pee schreef:Ook deze zijn heel erg mooi!!
Die tweede is mijn favo kleur, heel mooi! (mag ik zo brutaal zijn om te vragen waar je de kralen vandaan hebt die je hebt gebruikt?)
Ben ik ook maar even brutaal om in Frieda's plaats te antwoorden maar als je het hebt over de gewirede kralen, die komen van bij Veritas (een Belgische winkel)... Pienjo heeft er onlangs een paarse ketting van laten zien!
dank je madelief want kon niet antwoorden omdat ik al weg was naar de zee.
ik vind de prijzen super interessant want ik heb ze in een in een andere winkel gezien maar zonder wiredraad en daar kosten ze voor de hanger 3,50 en de langwerpige kralen 2,50 terwijl ze bij veritas respectivelijk
1,00 en 0,50 zijn.
liefs frietje :wink:
Even een vraagje, is veritas de winkel met de gele knoop?? Ik ben niet zo bekend met de Belgische winkelketens, maar dan weet ik wat je bedoeld... woon niet zo ver van Belgie vandaan dus dan kan ik misschien eens ergens gaan kijken.
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

frieda van dam
Bead Monster
Berichten:4508
Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
Locatie:grimbergen
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » wo 25 jan 2006 18:19

dat klopt pee .
als je naar de meeting komt wil ik best ze hier voor je halen en ze meenemen. als het je interesseerd stuur je maar een pbtje.
liefs frietje :wink:
kralengek

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » wo 25 jan 2006 20:14

erg mooi je kettingen! het zijn idd precies dezelfde kralen!!!
Liefs
Linda

Gebruikersavatar
Pee
Bead Aholic
Berichten:4328
Lid geworden op:zo 25 jan 2004 23:10
Locatie:Breskens
Contacteer:

Bericht door Pee » vr 27 jan 2006 11:20

frieda van dam schreef:dat klopt pee .
als je naar de meeting komt wil ik best ze hier voor je halen en ze meenemen. als het je interesseerd stuur je maar een pbtje.
liefs frietje :wink:
Dat hoeft niet hoor, half uurtje en ik ben bij 1-tje in de buurt als het goed is. Maar lief van je dat je het aanbood. Dan zullen we nu maar weer ontopic gaan...
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Gesloten