Ik ben helemaal nieuw hier. Sinds ik een paar weken geleden op een workshop een ketting heb gemaakt, ben ik zwaar verslaafd....
Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties op mijn eerste creaties.

Dit is de eerste ketting die ik gemaakt heb. Het is een echte bling bling, geknoopt waxdraad met metalen kralen, veel bedels en swarovski crystal AB.

Bovenstaande is mijn 1e eigen creatie. Ik hou van volle kettingen met veel kleur....

Deze blauwe ketting en armband heb ik voor mijn vriendin gemaakt die op Aruba woont. De kleuren passen precies bij de caribische zee...

Bovenstaande ketting (getoont op een bronzen buste!!) heb ik gemaakt naar een voorbeeld uit de 100% kraal. Ook deze ketting is richting Aruba!!

Van het restje overgebleven parels heb ik (met wat gemixte rocailles) een soort van rozenkrans gemaakt.

Deze blauwe ketting krijgt heel veel reacties....ik ben er erg trots op!

Bovenstaande ketting is in het oranje en rood, met swarovski (en bali kraaltjes) beplakt op bedels en verdeler. De kleuren zijn leuker dan de foto toont.

Bovenstaande ketting is uit de Trend Creatief. Ik heb naast de parels ook kralen gebruikt uit een oude ketting van mijn oma. Het slotje is dus antiek!! Hierdoor is de ketting heel speciaal geworden!

Vanmiddag nog een armband gemakt voor bij de blauwe veterketting!
Deze newbie hoort graag jullie op- en aanmerkingen! Dankzij dit forum leer ik erg veel!
Groetjes,
Jel