Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
ze heeft voor iedereen een kleurtje in gedachten die bij diegene past.........zo heeft ze de orange voor een collega die houdt van een wijntje en de bourgondische levensstijl..............vandaar dus het flesje wijn
de rode is voor een meisje dat katholiek is......
en voor de rest wist ze het qau bedels niet helemaal maar heeft ze gekeken naar de kleur waar zegek van zijn of bij hun past...........
Ik vind de beadies heel erg leuk geworden!
Ook erg leuk dat je bazin er tijd in steekt om voor iedereen wat persoonlijks te bedenken, ook al is het alleen maar de kleur of het bedeltje.
Waar ik nu wel nieuwsgierig naar ben, moest je er ook eentje voor jezelf maken?
En als dat zo is, welke is dat dan geworden als ik vragen mag?
De sleutelhanger vind ik ook super, vooral dat hangertje met die rossjes! Geweldig!
Sieraden 4 You! schreef:Ik vind de beadies heel erg leuk geworden!
Ook erg leuk dat je bazin er tijd in steekt om voor iedereen wat persoonlijks te bedenken, ook al is het alleen maar de kleur of het bedeltje.