De oorbellen zijn oorclips, de 1e en 3e zijn extra lange kettingen en 5 en 6 zijn armbanden op elastiek.....
14-11 veel bruintinten, XXL en armbanden
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Mijn pols gaat weer beter gelukkig dus meteen maar lekker aan de slag geweest... dit is nog niet eens alles
klikken=groter

De oorbellen zijn oorclips, de 1e en 3e zijn extra lange kettingen en 5 en 6 zijn armbanden op elastiek.....
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
Zo
wat veel.
Hele mooie warme kleuren
Vooral de groene ketting vind ik erg leuk.
Er zitten zoveel verschillende kralen in. Je kan er volgens mij uren naar kijken en dan nog steeds andere kralen ontdekken.
En nog een vraagje:
Hoe krijg je het voor elkaar om de foto's naast elkaar te plaatsen? Ik krijg ze alleen maar onder elkaar.
Hele mooie warme kleuren
Vooral de groene ketting vind ik erg leuk.
Er zitten zoveel verschillende kralen in. Je kan er volgens mij uren naar kijken en dan nog steeds andere kralen ontdekken.
En nog een vraagje:
Hoe krijg je het voor elkaar om de foto's naast elkaar te plaatsen? Ik krijg ze alleen maar onder elkaar.
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Klopt, ben er zelf ook nog steeds van onder de indrukmarja! schreef: Je kan er volgens mij uren naar kijken en dan nog steeds andere kralen ontdekken.
door de code naast elkaar te plaatsen met een spatie er tussen, ipv de code onder elkaar te plakkenmarja! schreef: En nog een vraagje:
-
Marsha1979
- Bead Dreamer
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Wat en lieve reactie's........... ben vandaag nog een dagje vrij ( helaas minder uren als verwacht
) en kan dus de boel weer laten rusten.. heb besloten niet te kralen vandaag, maar aiaiaiaiaiaia en met computeren ook rustig aan doen dus
@milebla > volgens mij heb ik die bij kralenboetiek vandaan
@essie > ik bewerk mijn foto's gewoon in PSP7
@milebla > volgens mij heb ik die bij kralenboetiek vandaan
@essie > ik bewerk mijn foto's gewoon in PSP7

Carina