Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
De dieren was een patroon wat ik in amerika gevonden had.
(Het is daar heerlijk om in kraftstores te winkelen daar trouwens - een van mijn zussen woont daar)
De bovenste photo is een ring en armband van 4MM swarovski
Ik heb nog andere dingen, maar ik moet de photos nog even uploaden.
ik nu wat een avator is en hij is prachtig .
ik heb ook een hele tijd geborduurd vooral bloemen en dieren voor mijn moeder heb ik eens een poezenalfabet gemaakt en potretten van mijn kleinkinderen heel leuk werk maar met kralen werken is ook leuk en het gaat sneller.
ik vind hem heel mooi zou je niet een vergroting kunnen maken zodat we hem wat beter kunnen zien.
groetjes frieda
Die zien er zeker wel leuk uit hoor!
Zullen wel mooi schitteren!
Nog ff een opmerking van de moderator.. zet de datum in je topictitel dat is ook handig voor de rest van de forummers, ik zal het nu nog ff voor je doen!