14-11 Tiara Queen Ann Boleyn

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
liessie
Bead Believer
Re: 14-11 Tiara Queen Ann Boleyn

Bericht door liessie » wo 01 dec 2010 20:53

Waar ik eigenlijk wel steeds nieuwsgieriger naar wordt (behalve hoe ie staat :wink: ) is hoe die zo stevig is geworden.
Bereik je dat alleen door te rijgen, of gebruik je daar nog ander materiaal voor?
(zonder dat je een hele werkbeschrijving hoeft te geven, want kan me voorstellen, dat je dat lekker voor je zelf wilt houden :wink: )

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » wo 01 dec 2010 21:25

Haha ja dat begrijp ik. Het is genaaid op stiff stuff, dat stijve stuffie en dat maakt het al lekker stevig en er nu een haarband voor gebruikt in combinatie met heel hard karton. de volgende keer zou ik denk ik voor het echie een vorm van metaal maken zodat hij ubersterk wordt, das wel handig als je aan het edelsmeden bent, dan gaat er een nieuwe wereld voor je open wat betreft het sieraden maken. :mrgreen:
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

liessie
Bead Believer

Bericht door liessie » wo 01 dec 2010 21:32

ok, ikke snappuh :lol:
Maar je gaat er dus misschien nog 1 maken?
Zal ik dan voor je opzoek gaan naar het privé telefoonnummer van ons koninklijk huis :mrgreen:
Of nee, van Engeland, das misschien nog beter, want daar staat nog een bruiloft in de planning :banaan:

Nee, ff alle gekheid op een stokje, ik vind deze tiara stukke mooier dan de bruidsjurk van Mabel :wink:

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » wo 01 dec 2010 22:03

liessie schreef:ok, ikke snappuh :lol:
Maar je gaat er dus misschien nog 1 maken?
Zal ik dan voor je opzoek gaan naar het privé telefoonnummer van ons koninklijk huis :mrgreen:
Of nee, van Engeland, das misschien nog beter, want daar staat nog een bruiloft in de planning :banaan:

Nee, ff alle gekheid op een stokje, ik vind deze tiara stukke mooier dan de bruidsjurk van Mabel :wink:
:lol: :lol: :lol: Tja waarschijnlijk wordt er nog wel 1 geboren. Nu eerst even mijn andere 20 projectjes afmaken. :lol: :lol: :lol:
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

liessie
Bead Believer

Bericht door liessie » do 02 dec 2010 01:26

20 maar?
Ik durf hier mijn onafgemaakte projecten niet te tellen. :oops:
Varierend van pastelkrijt, kralen, breien en nog meer :oops:

sanegdokter
Moderator
Contacteer: