18-02 Bruids Sieraden (new tiara op pg 2)
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
ik lees dit nu pas! jaha...vandaag 12 weekenden nog.... slik! hahahah De kriebels beginnen nu echt te komen! maar tis allemaal zow stikleuk ook!!
Woensdag gaat mijn aanstaande voor zijn pak! Ben zeer benieuwd hoe die op onze trouwdag eruit ziet...we weten het van onze beide niet, dus dat wordt wel mooi, zo onderaan de trap straks! hahaha
Owja, voor de "nieuwsgierigen"...onze trouw-receptie-diner en feestlocatie!...en tevens onze bruidssuite, in het Hotel! Samen met ouders en zussen overnachten we!
http://www.slot-moermond.nl
Woensdag gaat mijn aanstaande voor zijn pak! Ben zeer benieuwd hoe die op onze trouwdag eruit ziet...we weten het van onze beide niet, dus dat wordt wel mooi, zo onderaan de trap straks! hahaha
Owja, voor de "nieuwsgierigen"...onze trouw-receptie-diner en feestlocatie!...en tevens onze bruidssuite, in het Hotel! Samen met ouders en zussen overnachten we!
http://www.slot-moermond.nl
ik dacht, geef eens effies een update!
Ik heb in de tussentijd mijn proefkapsel en make-up (los van elkaar, helaas) gehad...
Dit wordt hem met eigen gemaakte Tiara...kettingkje heb ik uit de winkel...stond er perfect bij!...dus ja, om dan nog "verder te gaan bedenken"...

Nog maar 9 dagen te gaan...pfff...adem in...adem uit!
Ik heb in de tussentijd mijn proefkapsel en make-up (los van elkaar, helaas) gehad...
Dit wordt hem met eigen gemaakte Tiara...kettingkje heb ik uit de winkel...stond er perfect bij!...dus ja, om dan nog "verder te gaan bedenken"...

Nog maar 9 dagen te gaan...pfff...adem in...adem uit!
- MiekeN
- Bead Designer
- Contacteer:
Toen ik trouwde gaf mijn oma mij een raad:
"Ga nooit slapen met de rug naar elkaar toe."
Oftewel: ga niet slapen (of de deur uit) voordat eventuele kibbelpartijtjes of ruzies zijn uitgepraat.
Mag ik jou deze raad ook meegeven Eliane, want al 27 jaar werkt die regel mijn man en mij nog steeds prima!
Een hele fijne dag en... o ja... die dag vliegt voorbij!!! Doe jezelf een plezier en focus op iemand - maakt niet uit wie -, maar iedere keer als je die ene persoon in je blikveld krijgt, zorg dan dat je even bewust om je heen kijkt of bewust een hap of slok neemt. Dat klinkt gek, maar anders ervaar je die dag echt in een roes!
(Je kunt ook een wekker zetten, maar dat staat zo stom en als je een persoon in gedachten neemt valt het stukken minder op!
Dike knuffel alvast!
MiekeN
dank je wel Mieke!! Ik zal het zeker onthouden!...Tja, je wordt geleeft die dag...maar ik mag toch hopen dat me alles bijblijft! Gelukkig hebben we van mijn ouders een Videograaf cadeau gekregen! Die is er al om 6.30 uur, zodat hij alles kan filmen, van versieringen buiten, make-up, etc, tot aan de late uurtjes van het feest!...hij maakt een 2 uur durende dvd ervan!
Van mijn aanstaande zijn ouders hebben we de fotograaf cadeau gekregen!...en ik roep iedereen op om een digitale camera mee te nemen!!....
Zucht, na 2 jaar voorbereiding, ivm met de datum 07-07-07, mag het er eindelijk eens van komen!
en Mieke, door luitjes om ons heen zoals jullie, maar ook beide kanten, de ouders die ruim 30 jaar getrouwd zijn, hebben we goeie voorbeelden!!...
Zodra ik tijd heb, plaats ik foto's!! Maakt mij niet wijs dat geen enkele meid het super vind dat te bekijken! hahahahaha al dat prinsessen spul!

Van mijn aanstaande zijn ouders hebben we de fotograaf cadeau gekregen!...en ik roep iedereen op om een digitale camera mee te nemen!!....
Zucht, na 2 jaar voorbereiding, ivm met de datum 07-07-07, mag het er eindelijk eens van komen!
en Mieke, door luitjes om ons heen zoals jullie, maar ook beide kanten, de ouders die ruim 30 jaar getrouwd zijn, hebben we goeie voorbeelden!!...
Zodra ik tijd heb, plaats ik foto's!! Maakt mij niet wijs dat geen enkele meid het super vind dat te bekijken! hahahahaha al dat prinsessen spul!
- Kaatje Kraal
- Bead Producer
- Contacteer:
- Daantjuhhh
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Hey Eliane!
Kom ik je weer een keer tegen hier
Je kapsel ziet er prachtig uit. Erg mooi die krullen staat leuk bij de tiara.
Ik allemaal zoeken en raden welke ketting je nu van je collectie om had...
Heb je een gekochte om
Maar als die nu nét super bij je jurk stond. groot gelijk.
Je had toch nog zat te freubelen

Kom ik je weer een keer tegen hier
Je kapsel ziet er prachtig uit. Erg mooi die krullen staat leuk bij de tiara.
Ik allemaal zoeken en raden welke ketting je nu van je collectie om had...
Heb je een gekochte om
Maar als die nu nét super bij je jurk stond. groot gelijk.
Je had toch nog zat te freubelen
Groetjes