20-12-05 Mijn trots, Swarovskiketting voor mijn dochter
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- kreakrullie
- Bead Interested
- Contacteer:
Stel je bent bijna 13 en hebt je eerste galafeest.
Je moet in een jurk, "nou vooruit maar".
Dan maakt jouw moeder een ketting erbij, "hmz best wel cool eigenlijk".
Maar dan komt het, onder die jurk hoort een panty, "crisis hoe trek je zo'n ding aan"?
Het ergste moet dan nog komen, je moeder wil jouw haar opsteken en je met make-up besmeuren, "nou aan mijn nooit niet".
Dan moet je je ook nog een houding zien te geven om in die outfit op de foto te komen, "moeilijk joh".

Deze van het vriendinnetje is ook van mijn hand.

Je moet in een jurk, "nou vooruit maar".
Dan maakt jouw moeder een ketting erbij, "hmz best wel cool eigenlijk".
Maar dan komt het, onder die jurk hoort een panty, "crisis hoe trek je zo'n ding aan"?
Het ergste moet dan nog komen, je moeder wil jouw haar opsteken en je met make-up besmeuren, "nou aan mijn nooit niet".
Dan moet je je ook nog een houding zien te geven om in die outfit op de foto te komen, "moeilijk joh".

Deze van het vriendinnetje is ook van mijn hand.

- Inekes
- Bead Lover
- Contacteer:
Leuk!
Leuk, je foto's, vooral de ketting mét dochter. Ze ziet er wel onwennig uit, maar de ketting maakt het geheel wel helemaal af, prachtig! Ook die van vriendinnetje is mooi.
Dan maar geen opgestoken haar
Ineke
Dan maar geen opgestoken haar

Ineke
The only interesting answers are those which destroy the questions
Schit-te-rend, in alle betekenissen van het woord.
Wat heerlijk om zo'n dochter te hebben ... en ook: wat heerlijk om zo'n moeder te hebben ... en ook: wat leuk om een vriendin met zo'n moeder te hebben!

Wat heerlijk om zo'n dochter te hebben ... en ook: wat heerlijk om zo'n moeder te hebben ... en ook: wat leuk om een vriendin met zo'n moeder te hebben!

Groeten,
Corriejanne
ooooooooooooooooooooooooooo
Gezondheid is de schoonste parel.
Corriejanne
Gezondheid is de schoonste parel.
- Sieraden 4 You!
- Bead Believer
- Contacteer: